HTML

Ketrecharc

Ki mit tesz, hogy életben maradjon a hírversenyben? Tudósítás a Ketrecharcról.

Utolsó kommentek

Nem közölte a Fidesz-vereséget az MNO és a HírTV

2011.04.19. 10:40 ketrecharc Címkék: hírtv fidesz mno

Tegnap jót derültünk azon a listán, melyet a győri időközi választások eredményének tálalása adott - azt vizsgáltuk, milyen címmel hozták a magyar online lapok a Fidesz helyi vereségét. A tanulságos lista alapján kiderült: a Hírstarton látható címeknél a 168 Óra "pofára esésről" írt, a STOP közel 90 karakteres címében az MSZP-t méltatta, a Népszabadság Online "megalázó vereségként" értékelt, a Hír24 pedig 3 hírben foglalkozott a témával.

Akkor még feltételes módban írtuk: a Magyar Nemzet Online és a HírTV nem foglalkozik az üggyel, ami azért feltűnő, mert előbbi például magát a választás tényét lehozta. Győrben és Kunpeszéren választanak, írták vasárnap, az eredményről azonban azóta sincs hír.

Ma újra felkerestük a két lapot; nincs változás. Két nap késéssel valószínűleg nem is fognak pótolni, így kijelenthetjük: a HírTV és a Magyar Nemzet Online nem hozta le a Fidesz vereségének hírét.

144 komment · 6 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://ketrecharc.blog.hu/api/trackback/id/tr262839095

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: "Ha kérdése van nyugodtan keressen meg minket" 2011.04.20. 13:42:59

A fenti üzenet az egyik magyar munkaerő-közvetítő cég, egyik hr-es leveléből származik, amit nemrégiben volt szerencsém megkapni. Túl voltam már egy telefonos visszahíváson (ami manapság már nagy szó!!!), elküldték a hirdető cég tájékoztatóját a leendő...

Trackback: Több fordulós kiválasztási folyamat után lehet valaki adatrögzítő 2011.04.19. 22:52:03

Az alábbi eset nemrég történt velem. Néhány hónapja keresek munkát (most végeztem az egyetemen), ám most valamilyen csoda folytán visszahívást kaptam az egyik munkaerő-közvetítő cégtől. Természetesen nem időpont egyeztetésről volt szó, hanem azt szeret...

Trackback: Melyik Híradót érdemes nézni? 1. 2011.04.19. 21:32:12

A Hír TV, ATV, M1 elfogult, az Rtl Klub és a tv2 bulvár. Röviden így lehetne összefoglalni a kínálatot. Elsőként az M1 március 16-i Híradóját elemzem ki részletesen, hát mit mondjak, tanulságos. Nézzük sorjában: 1. A főhír, a Honvédelmi Minisztérium ...

Trackback: Csendben kimúlt eljárás 2011.04.19. 19:34:03

A Magyar Rádió vezetői között eluralkodott a gyávaság és a sunyiság....

Trackback: A sajtószabadság vége? 2011.04.19. 17:01:15

A “médiaalkotmánynak” nevezett törvény jelentősen átalakítja a magyar elektronikus médiumok rendszerét, változtatásai pedig több ponton erősen vitathatóak. A regis…

Trackback: Bartus László: A babiloni fogság 2011.04.19. 16:58:49

Feketebetűs gyásznap lesz április 18-a Magyarország történetében. Sötétebb, mint 1944. október 15-e, a nyilas hatalomátvétel napja, mert az egyrészt rövid ideig tartott, másrészt éppen az új alkotmány preambuluma erősíti meg, hogy mások tehetnek róla. ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyárspolgár 2011.04.19. 19:12:30

Na, ezért nem érdekel a hírtv és az mno. Ami szar rájuk nézve, azokat a híreket kihagyják!

burt lancaster 2011.04.19. 19:15:41

@Wetrend: "Ez a baj veletek egybites fidesz-robotokkal. Ti nem is tudtok elképzelni mást, csakhogy aki nem hozzátok hasonlóan agymosott bólogatójános, az csak szoci lehet."

Szeretném ha leírnád, hogy kire/kikre szavaztál az utolsó 3 országgyűlési képviselőválasztáson, hogy mindenki megnyugodjon abban, hogy nem már megint egy tipikus sumák szoci okoskodik, aki szégyelli bevallani a pártszimpátiáját.

moncayo 2011.04.19. 19:22:38

Ugyan már, nincs ebben semmi újság. Kádár sajtója így csak jó hírt (pl. gyáravatást) közölt. Azt soha sem írta meg, hogy a gyár termékei a kutyának se kellenek. S Orbán abban az érában szocializálódott. Volt honnan tanulni.

Látnok14 2011.04.19. 19:25:20

@Vincenzo90: " hogy olyan szenny-médiumok, mint a Népszabadság, a 168 óra, vagy a STOP "

Ha ráérsz, menj majd el orvoshoz. Rádfér.
Addig meg nézd a Hír tévét. És légy boldog. Az együgyű hülyék mind ilyenek.

Most megüthet a guta, ha tudsz olvasni egyáltalán.

Iustizmord 2011.04.19. 19:32:35

ha nem hozták le, meg se történt

vitézlajszló 2011.04.19. 19:42:58

Ennek a győri ügynek a jelentősége majdnem nulla, ezen rugózni fölösleges.
A pártszimpátiákról annyit, hogy azok bizony változnak, főleg a fidesz esetében (szélkakas).
Az ún. jobboldal (narancskomcsi államosító népnyúzók) esetleg elgondolkodhat, bár erre soha nem volt képes. Sül a bukta eftásak! Nem biztos, hogy lesz még lehetőség államosításon keresztül privatizálni, ahogy azt a szennyláda bakondi szeretné!

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2011.04.19. 19:53:50

Nem meglepő azok után, hogy a hétvégén a Magyar Nemzet Online meg sem említette, hogy a rendőrök, tűzoltók tüntettek Budapesten. Egy rövidke hír volt fő helyen arról, hogy Gyurcsány meg az ügynökökből és más hasonlókból álló bandája az utcán handabandázik, de tűzoltókat, rendvédelmiseket nem említettek. (Guglival amúgy elő lehet kaparni egy cikket a tűzoltókról az mno-ról, de jól eldugták, aznap, szombaton, április 16-án a címlapon említve sem volt - csináltam is róla screenshotot. Kár, hogy a gyurcsányos cikkről viszont nem, mert abból meg azóta eltűnt az ügynöközés, ami szombaton még ott volt.)

www.mno.hu/portal/778362
www.mno.hu/portal/778414

genyamagyar 2011.04.19. 20:01:00

A HÁBORÚ: BÉKE
A SZABADSÁG: SZOLGASÁG
A TUDATLANSÁG: ERŐ

Klo 2011.04.19. 20:01:17

Fiúk! Lányok! Egy a lényeg: elindult a hanyatlás, már kushad a nagypofájú, nem mer szólni! A többi kretén degenerálttal együtt azt hiszik, nekik áll a VILÁG! A főkolompos vezérürü meg az EU-t hívta Mo-ra tanulni, nem tudja felfogni, hogy amit csinál, az meghibbant agyának szörny-szüleménye!!!!

Rowar Atkinson 2011.04.19. 20:07:37

@burt lancaster: ne fáraszd magad, úgyse válaszol..

vitézlajszló 2011.04.19. 20:10:02

@genyamagyar: Ez a fidesz-ideológia. Szomorú, hogy még mindig milliók hisznek benne ebben a szerencsétlen országban.
A szemüket felnyitni, valami értelmes alternatívát kínálni lenne most a feladat. Képes erre az ellenzék? Egyáltalán: mi képesek vagyunk rá?
Szedjük már össze magunkat, többszázezres tüntetések kellenek, nem ez az operett!

tomhagen 2011.04.19. 20:19:00

Győr az nem az a város ahol egy fideszes, korkedvezménnyel nyugdíjba vonult katona a polgármester, aki miatt törvényt kellett módosítani, hogy választható legyen? Faszom, de bonyolult, úgy összezavarodtam.

bozsy 2011.04.19. 20:26:20

Amiről ők nem írnak az nincs is...

MetálFater (törölt) 2011.04.19. 20:26:44

@vitézlajszló:

És konkrétan kikre gondolsz?
A ValóVilág és egyéb "show"-kon felnőtt nemzedéket? A futószalag mellett, minimálbérért robotoló agymosottat? A panelprolit? Akit semmi nem érdekel, csak hogy az Alekosz-, és Éva-félékre nyomhassa az sms-t?
Ugyan már...

Ebben az országban SOHA nem lesz változás.
Kormányok jönnek, kormányok mennek.
Egyet lépünk előre, kettőt hátra.
Megjósolom Neked:

Mához 5 évre, egy új kormány regnálása alatt, ugyanezen problémák felett megy majd a polémia!

Bakker.

orvian 2011.04.19. 20:33:15

@Rowar Atkinson: Bizton állítom:igen.
Azaz függetlenre inkább mint ezekre.
De:te tarts ki a fülkéd mellett.
Az ilyenekre van szükségük.

kyanzes (törölt) 2011.04.19. 20:41:32

Szerencsére most a Ketrecharc lehozta, így a nép meg van mentve az egyoldalúan korlátozott információáramlás következményeitől.

Szerencsére az LMP/SZDSZ és az MSZP orgánumai mindig korrektül lehozzák a baloldali és balliberális mellé- és lenyúlásokat.

Mensikov 2011.04.19. 20:45:25

Hihetetlen. Horváth Ede városában sem munkáspárti sem yuppiszoci nem indul egy n kerületben. Egy Pro Urbés meg hoz 60%-ot. Nagy dolog, lehet holnap nem megyek dolgozni...

salisbury 2011.04.19. 20:49:03

@josef_k es kubatov_kommunista: Szerintetek a NOSZF mikor volt??????????
Eleg jot derultem kettotok csevegesen!!!!!! :-)

Nyers Fa 2011.04.19. 21:00:29

@genyamagyar: Nekem mindig az jut eszembe, hogy amikor csökkentik a csokifejadagot 30-ról 20 grammra, másnap meg bejelentik, hogy felemelték 20 grammra a fejadagot, mindenki milyen boldog.

Duplagondol. Vannak akiknek már megy!

hackbard.celine 2011.04.19. 21:00:29

Győr mit is adott a Nemzetnek és az országgyűlésnek az elmúlt húsz évben?
1998-2002 között kormányon 15 perc felszólalást a választott parlamenti képviselőjüktől. A második ciklusában majdnem kétszer annyit "dolgozott" (ellenzékben). 2006-ban le is váltották, lett helyette Szijjártó Péter megmondóemberünk.
Köszönjük Győr!
Péter kosárlabda szövetséges Audiját külön indokolta a sportéleti tevékenysége.
Csoda, hogy ott már elege lett a választóknak?

vitézlajszló 2011.04.19. 21:00:47

@MetálFater: Nagyon sajnálom, de egyet kell értsek.
Azt már egy ideje tudom, hogy az én aktív életemben már érdemi változás nem lesz (ez most kb. 15 év).
Akkor mi legyen? A tehetségesebb, tettrekészebb fiatalok elmenekülnek, én is vénfejemmel egyre inkább ezt fontolgatom (bár 20 éve döntöttem volna jól).

T-101 2011.04.19. 21:01:50

@Vincenzo90: Érdekes! Szinte szóról-szóra ezt akartam írni HírTV-vel, EchoTV-vel, Magyar Nemzettel és a jobb oldali értelmiséggel. Ravasz vagy, hogy ilyen ügyesen beelőztél.

nem nemsiker_s 2011.04.19. 21:03:12

Ne is mondjátok, kitalálom. Az ATV-n meg 2 hétig ez fog menni. Tudjátok mit ? Ti nézzétek 2 hétig az ATV-t, mint b.szottul hiteles hírforrást.

Várúr 2011.04.19. 21:03:47

Kisbácsa, stb. független önkormányzati képviselője... valóban világrengető hír. Lehet bele kapaszkodni, mint baltafok a szalmaszálba.
Örülök, hogy Furcsány ennek örül. Mély kuss arról, hogy mszp-s önkormányzati többség, polgármester nagyítóval is alig látható. Ez még 3 évig így lesz. Addig lehet örülni a kisbácsainak, tavaly óta az első független nyerőnek (mostanáig az összes időközit jobbos nyerte).

Rowar Atkinson 2011.04.19. 21:04:47

@orvian: Összejött már az egymillió a sajtószabadságért? Vagy még mindig 84 ezren vagytok csak, ti független demokraták:)))?

Dinsdale Piranha 2011.04.19. 21:08:04

Nem értem mi ebben a probléma. Ahogy egy vegetáriánus is csak vega kaját eszik, egy tisztességes fidesz hívő is csak fideszt méltató híreket olvas.

vitézlajszló 2011.04.19. 21:08:23

@MetálFater: Nagyon sajnálom, de egyet kell értsek.
Azt már egy ideje tudom, hogy az én aktív életemben már érdemi változás nem lesz (ez most kb. 15 év).
Akkor mi legyen? A tehetségesebb, tettrekészebb fiatalok elmenekülnek, én is vénfejemmel egyre inkább ezt fontolgatom (bár 20 éve döntöttem volna jól).

Rowar Atkinson 2011.04.19. 21:08:31

@hackbard.celine: Igazad van, tényleg szar város Győr, ellentétben mondjuk az általad szimpatikusabbnak tartott Kazincbarcikával.

Azért nézd meg az elmúlt 20 év választási eredményeit Győrben (nem fog neked tetszeni, látom előre)utána okoskodjál itt!

genyamagyar 2011.04.19. 21:11:28

Egy erős hatalom nem fél. Nem fél bevallani a hibáit. A fidesz fél, és ez a félelem látszódik az elhallgatásban.

vitézlajszló 2011.04.19. 21:12:31

@Nyers Fa: A "nemgondol" még jobban megy, főleg annak a faszkalap szíjgyártónak.

ben2 2011.04.19. 21:15:15

Ehm ... egy időközi önkormányzati választáson nyert egy civil a fideszessel szemben és ezt a ballib média országos hírként, mint valamiféle gigantikus trendfordulást értékeli?
Gondoltam, hogy a ballib értelmiség kétségbeesett lehet, de hogy ilyen görcsösen kapaszkodnak minden apró szalmaszálba, az mindig meg tud nevettetni.

hackbard.celine 2011.04.19. 21:25:28

@Rowar Atkinson: Változnak az idők, a fidesz simán bukta Győr városát.
elmúlthúszév, elmúltnyócév... ennyire futja?

Tedat 2011.04.19. 21:30:30

@regardsmarkus:
Na, a Gyurcsány és a demokrácia! Mi ez a vicc?

Demokráciában lemondott volna Gyurcsány, 2006-ban.

vitézlajszló 2011.04.19. 21:31:37

@ben2: Röhögj csak, nem fog túl sokáig tartani!
Fentebb írtam, hogy a győri témának különösebb jelentőséget nem tulajdonítok. A kapcsolódó titkolózás, elhallgatás viszont kifejezetten a rettegés jele.
Fosnak a narancskomcsi eftásak, nem fog menni a rekommunizáció!
Rákosi utódai rettegnek, van is mitől. Ők simán végezhetik még börtönben vagy bitón.

nem nemsiker_s 2011.04.19. 21:36:08

Egy független megnyert egy önkormányzati választást ?
És ?
Ez akkora durranás ?

Rowar Atkinson 2011.04.19. 21:36:57

@hackbard.celine: Na ez a barokkos túlzás!Ciklus közben, megszorítások idején nyert egy független (aki bizonyára rendes ember, és nem kriptoszoci)jelölt egy időközi választáson..és bukásról beszélsz. Egészen elképesztő!

GGG77 2011.04.19. 21:43:32

Szépen apad I. Viktor szavazótábora. Mire a ciklusnak vége lesz (ha kihúzzák addig) annyira sem lesz hiteles, mint Fletó.

hackbard.celine 2011.04.19. 21:46:44

Már elnézést, de nincsenek megszorítások! Hiszen Péter is megmondta. És mindenki csak jobban járhat. És a szakszervezetek is a kormány mellett tüntetnek.
Ezt adta nekünk Győr.
Egészen elképesztő, pedig a kertünkben történik: a héten épp átültetem a tavalyi magoncokat és jövőre vagy két év múlva már gyümölcsfák teremnek az ablakok alatt. Az egyik magonc hozott két virágot is idén (elkapkodta).
A gyümölcsök magról lassan érnek.

T-101 2011.04.19. 21:50:20

@ben2: Mondd, Te el tudod olvasni jelen blog címét? És esetleg érted is?

Nyers Fa 2011.04.19. 21:53:31

@vitézlajszló: Ja vagy a dupla nemgondol.

Ha a kurválkodáshoz gyomor kell, akkor ahhoz mi kell, amit a szíjjártó csinál?

Pénz, soksok pénz.
Lesz ez még polgármester Budán.

vitézlajszló 2011.04.19. 22:02:03

@Nyers Fa: Szerintem a szíjgyártó kölök legyen pógármester! Mondjuk a Holdon. Ha nem kap levegőt, majd ráfogja a gyurcsányra!

Nyers Fa 2011.04.19. 22:08:37

@vitézlajszló: Most mondhatnám, hogy építsünk egy űrhajót, amibe belefér a teljes magyar politikai elit és lőjük ki őket az űrbe, de akkora hajó kellene, hogy akkor inkább már menjünk mi.

Slotákia 2011.04.19. 22:16:11

"nem közölte" - És?

vitézlajszló 2011.04.19. 22:22:21

@Nyers Fa: Még a fülkeforradalom előtt találtam mondani, hogy OV. és GyF. egy lakatlan szigeten jól ellennének, csinálják azt egymással, amit itthon az országgal.
Még bekamerázással is bírnám, bár randa lenne.

fda 2011.04.19. 22:25:18

Bizony ez megsemmisítő vereség volt, hogy Győr-Kisbácsa egyik megüresedett helyére nem fideszes képviselő ül. (Hanem független...) Visszatért a remény a poszkommunistáknak!

dzsoni5 2011.04.19. 22:33:32

@Rowar Atkinson: Az elmúlt húsz évből 3-ban SZDSZ-es, 12-ben MSZP-s és 5-ben FIDESZes irányítású volt Győr. Erre gondoltál választási eredmények alatt?

dzsoni5 2011.04.19. 22:39:09

Bárány (a civil) egyébként azért tudott nyerni, mert az eredeti helyi FIDESZ jelöltet kicserélték egy külsős KDNP-s jelöltre, aki olyan arrogáns kampányt kezdett, ami ott nagyon nem divat. A civilnek meg volt annyi esze, hogy ebbe ne menjen bele - ezzel be is húzta a 60%-ot, mivel a fidesz szavazók javarészt nem mentek el voksolni...

dzsoni5 2011.04.19. 22:41:58

Tehát valóban túlzás a FIDESZ "összeomlását" vizionálni, a vereséget a jelöltkiválasztásban elkövetett hiba és a szokásos arrogancia egyvelege okozta.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.04.19. 22:57:01

@tomhagen: +1. A mai egyik legjobb, grat!

Összezavarodtál? Na, de egy tanácsadó, ilyet?
:-))).

zembertelen 2011.04.19. 23:01:18

Amit a Hír TV és a nemzet nem hoz le az nincs is.
Erről jut eszembe! Egy dunántúli kis fürdő medencéjében üldögélve 3 "nagymerdzsós" jogász beszélget és fennhangon:..." aki Klubrádiót hallgatja és a Népszabadságot olvassa az mind agymosott!.."
Az is kiderült tele vannak melóval. Nem mondom meg honnan.
Lehet, hogy úgy gondolták, aki agymosott annak tiszta az agya?

éljen orbán...kenyéren és vizen 2011.04.19. 23:05:43

egypártrendszer, orbánizmus van...ennyi!

vitézlajszló 2011.04.19. 23:10:35

@fda: Ez csak le van szarva!
Na, az már nem, hogy a médiumaik erről hallgatnak, mert nekik csakis a győzelem lehet a hír.
Így kezdődik a vég, rettegéssel.
A narancskomcsik be vannak szarva, okuk is van rá.

pumpusek bácsi 2011.04.19. 23:46:11

@Rowar Atkinson: Magadnál vagy? Miket beszélsz? Nem mondta elégszer Petike, hogy nincs megszorítás?! Azonnal vond vissza, mert úgy jársz, mint az a főrendőr!

Viktus 2011.04.20. 00:32:42

Hm törölték az elvtársak pedig a tény az tény MSZP sehol sincs Gyurcsány a kutyának sem kell amíg ő ugrál Orbán ünnepelhet, mert inkább ő ... max. a civilek csipegethetnek el a tortából.

Viktus 2011.04.20. 00:32:42

Hm törölték az elvtársak pedig a tény az tény MSZP sehol sincs Gyurcsány a kutyának sem kell amíg ő ugrál Orbán ünnepelhet, mert inkább ő ... max. a civilek csipegethetnek el a tortából.

lbea 2011.04.20. 00:34:42

@Rowar Atkinson: figyi, ezt a megszorítás-dolgot a viktornak ne nagyon mondjad, mert nem lesz kinek benyalnod...

lbea 2011.04.20. 00:35:37

@lbea: ...vagy nem lesz mivel benyalnod...

ketrecharc 2011.04.20. 00:35:42

@Viktus: Nem az elvtársak törölték a kommentedet, csak megkíméltem a blogolvasókat attól a színvonaltól. Továbbra is nyugodtan írd a véleményedet, de ha lehetséges, polgári színvonalon

lbea 2011.04.20. 00:36:05

@Viktus: mit is töröltek? és kik?

lbea 2011.04.20. 00:39:13

@Rowar Atkinson: nem linkelek, mert a tények téged csak megzavarnának, de megnézted, hogy a rá szavazókból mennyi volt esztergomi és mennyi környéki?

Viktus 2011.04.20. 00:39:33

@ketrecharc:

Mi volt a baj a színvonallal a kicsillagozott halál f*sza? :D az attól még tény marad oda kívánják a választók Ferikét meg egy jó részük Orbánt is, de Ferikét még inkább ..

Viktus 2011.04.20. 00:41:07

Jah kb. a nép hangja volt :P

Viktus 2011.04.20. 00:45:32

Legvégül BBC formátum ebben az országban hiú ábránd ... mondjuk magán tőkéből azt csinál a hír tv, magyar nemzet amit akar elég lenne már mondjuk egy pártfüggetlen közszolgálati is. Eddig mszp1 volt a neve most meg a fidesz vette át még totálisabban mindezt az állam pénzén ez a vicc.

lbea 2011.04.20. 00:46:56

@Rowar Atkinson: ahhoz képest nem is rossz, hogy az atyaúristen (bocs: Atyaúristen, sőt ATYAÚRISTEN) a majdnem 3 millió szavazója és a majd 900e levélvisszaküldője (tényleg, ebből mennyi is volt a támogató?) ellenére is csak 95.104-en áll :-)

lbea 2011.04.20. 00:57:44

@nemsiker_s: az nem annyira, de az már igen, hogy fél év alatt a fideszes 60,52% lelohadt 36,83%-ra, mindezt Borkai választókörzetében. Persze, mondhatod, hogy ennek semmi köze ahhoz, amit a fidesz művel, és csak azért alakult így, mert Semjén Zsolt is segítette Pergel Elza kampányát :-))

Viktus 2011.04.20. 01:04:51

@lbea:

Mondjuk ez önkormányzati műsor ... más a szitu közelebb van v.mivel a népekhez, mint pl. az ogy. előadás.

Viktus 2011.04.20. 01:08:12

@lbea:

Ráadásul v.hol a Fidesz tudatosan taktikázik. Az önkormányzatok jogköreit lemetszegetik-legyengítik országosan pedig nincsen alternatívája a Fidesznek. Az önkormányzatokosdiból meg a következő választásosdi szeánsznál elég lesz annyi hely ami a fidesz plebsnek kell annyi meg meglesz.

bioLarzen 2011.04.20. 01:15:54

Tessenek mondani, ez most akkor fülke-ellenforradalom volt?

bio

bioLarzen 2011.04.20. 01:20:30

@Rowar Atkinson: "Azért nézd meg az elmúlt 20 év választási eredményeit Győrben (nem fog neked tetszeni, látom előre)utána okoskodjál itt! "

No, pont ezért olyan jelentős dolog ez, hogy most pont egy ilyen "fellegvárban" taknyolt a fidesz jelöltje. Ez azért nem mindennapi - pont te igazoltad ezzel a kijelentéseddel. Ha már egy ilyen szilárd szavazóbázisú helyen is kikap a jelöltetek - és, ráadásul nem is "ippeg hogy csak", hanem kövéren - az azért minimum elgondolkodtató kéne legyen - szerintem.

Gondolom, nekem is válaszolsz valami primitívet, amiben semmi érdemleges érvet/ellenérvet nem hozol fel.

De én azért reménykedem, hogy tévedek ez ügyben.

bio

Sok hasznos info egy helyen! · http://www.zseni.info 2011.04.20. 06:26:46

A Magyar Nemzet sokkalta jobb mint a Népszabadság, sokkal több igazságot írnak benne!

torró 2011.04.20. 06:41:59

Én szerintem meg ez nem nagy ügy.Ez egy természetes velejárója a kormányzaton lévőknek.Egyszer fent,egyszer lent!Amilyen intézkedéseket hoznak,amelyeknek egy része ilyen gazdasági helyzetben teljesen érthető, egy része viszont politikai taktika.Ami vagy bejön vagy nem! Történetesen jó példa az alkotmány.Ráért volna?Igen, csak ez egy választás előtt közvetlenül veszélyes játék.A FIDESZ is látja a problémát,de kényszerhelyzetbe van, idő kényszer.Úgy gondolja, a legközelebbi választásra már a gazdaságot kicsit helyre billenti és addigra halványodik az alkotmány ügye,vagyis nem lehet felhasználni propagandaként.Így aztán egy ilyen időközi választás nem túl sokat nyom a latba.Maximum jó alkalom a figyelem elterelésre.Mert most minden ellenzéki sajtó ettől hangos közben lényeges dolgok felett elsiklik.Szerintem még jó is jött a FIDESZ-k kapott egy kis lélegzetvételt.Ez olyan ,mint amikor a betörő dob egy darab csontot a rotinak. Időt nyer!

pioker1933 2011.04.20. 06:48:33

@Wetrend: Ne bántsd! Kell nekik az ellenségkép, az tartja össze őket. Anélkül nem is léteznének, illetve gondolkodniuk kellene.

csi szi 2011.04.20. 07:49:37

@zembertelen: 6 éve vagy 14 éve (mondjuk) meg olyan jogászokat hallgathattál volna, akik az MN-ből és a Hír TV-ből tájékozódókat nevezik agymosottnak. És ők is tele voltak melóval stb.
Szerintem mindenki agymosott, aki kizárólag egyfelé elfogult forrásokból tájékozódik. Óhatatlanul eltorzul a valóságérzékelése.

regardsmarkus 2011.04.20. 07:49:55

@torró: "Én szerintem meg ez nem nagy ügy." Azért több mint érdekes ügy mert az előzetes hírt lehozták, ahogy olvasható fent

csi szi 2011.04.20. 07:51:40

@Sok hasznos info egy helyen!: A Magyar Nemzet a szombati mellékletet leszámítva olvashatatlan pártlap, ilyen lehetett a Szabad Nép vagy a Völkischer Beobachter is (kis túlzással persze).
A Népszabó plurálisabb mindenképpen, bár egyértelmű a politikai hovatartozása.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.04.20. 08:16:33

Azért én 100-as listát tudnék hozni arról, hogy az ellenzék számára kellemetlen avagy a kormány számára kellemes hírekből hányat "felejetett el" közölni az Index, az Origo, a HVG, FN.HU és még sorolhatnám. Érdekes módon azokat ez a blog is "elfelejtette" észrevenni, ha észrevette volna, akkor az Index "felejtette volna el" azt címlapra tenni.

Ringlósztár 2011.04.20. 08:31:17

Azért nem közöltek hírt a vereségről, mert nem is volt vereség!
Egyszerűen Szeretett Vezetőnk ezeket a posztokat átengedte az ellenézékének, mert neki nincs szüksége rájuk.

Látnok14 2011.04.20. 10:29:00

Most olvasom a Helyi Téma című Fidesz lapban, hogy Szakasits unokája (Schiffer András) bírálja az alkotmányt.
Kretén állatok vannak ennél az újságnál.
Mi köze van Schiffernek a nagyapjához? Ez az igazi uszítás.

Kíváncsi vagyok, mikor hozzák le, hogy a volt pápai MSZMP első titkár fia ki volt: Kövér László.
Az Orbán apja MSZMP-s pártember volt mellesleg, és most mi? Mindenki tudja.

Ez az elfogult agymosás.

louie85 2011.04.20. 12:04:25

Hát eléggé jól hangzik, remélem 3 év múlva hasonló eredményeket kapunk az ország valamennyi választókörzetéből, de akkor kénytelenek lesznek beszámolni róla

d-evike-a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.04.20. 14:02:14

@Vincenzo90:

Én azon csodálkozom, hogy olyan szenny-médiumok, mint a Népszabadság, a 168 óra, vagy a STOP lehozták az MSZP országgyűlési választásokkori vereségét. Ezeknél az igazság körülbelül annyira gyakori, mint a szocialista értelmiség. Bazi nagy legenda. Van, aki hallott már ilyet, de őt is átbaszták.

Mondjuk ebből látszik, hogy te sem a jobbos, sem a balos értelmiségi körhöz nem tartozol.
Az értelmiségi "kör" pedig már jobbos, vagy balos nézeteitől függetlenül rájött, hogy mi is a fidesz igazából, úgyhogy nem véletlen, hogy a legnagyobb népszerűségvesztést pont ebben a bizonyos körben (függetlenül a nézeteitől) szenvedte el.

Rowar Atkinson 2011.04.20. 14:26:34

@lbea: valasztas.hu, 2010-es országgyúlési választások, 2. forduló adatai. Linkelni még te sem tudod az oldalt, mert nem lehet, te nagyon okos.

Választókerületenként lebontva láthatóak az adatok,nézd az esztergomi kerületet. Amennyiben olvasni is tudsz, nemcsak okos ommenteket írni, megláthatod, hogy az Mszp Oroszlányban és Annavölgyön is erősebb volt a Fidesznél, lévén ezek bányásztelepülések. Tehát nem a vidékiek miatt nyert, de ettől még idióta.

Rowar Atkinson 2011.04.20. 14:27:34

@lbea: legalább ő nem vállalta be az 1 milliót, mint a kriptoszocik, és a hozzájuk csapódó söpredék

Rowar Atkinson 2011.04.20. 14:31:39

@bioLarzen: www.origo.hu/itthon/20110419-barany-istvan-a-pro-urbe-egyesulet-jeloltje-gyozott-gyor-idokozi.html

A cikkből kiderül sajnos, hogy a független jelölt is jobbos, csak a népszava olvasói hiszik el, hogy mszp támogatással nyert...
@dzsoni5: @bioLarzen: döntsétek el,hogy Győr fideszes, vagy igaz demokrata-baloldali város.

regardsmarkus 2011.04.20. 15:50:19

A másik poszthoz már írtam, de itt is helye van: a szavazásra jogosultak 9,66 százaléka szavazott a fideszesre. Ebből vajon mi következik?

dzsoni5 2011.04.20. 21:55:03

@Rowar Atkinson: Nincs itt semmi eldöntenivaló. Győr sem egyik, sem másik. Épp az a lényeg, hogy volt ilyen is, olyan is, mert a helyiek többsége ezt éppen úgy látta jónak. Most épp azt, hogy az adott felhozatalból Bárányra érdemes inkább szavazni.

Bárány tevékenységét ismerve nem igazán tudom elhelyezni, hogy pontosan melyik oldalon is áll, és ezzel azt hiszem így volt a rá szavazók java is. Ez egyszerűen nem volt szempont ebben a helyzetben.

lbea 2011.04.20. 23:58:51

@Rowar Atkinson: tényleg nem. ő 15 MILLIÓ MAGYAR miniszterelnöke :-)))

lbea 2011.04.21. 00:26:46

@Rowar Atkinson: na, egy dolog, amiben egyetértünk, hogy idióta, de milyen lehet akkor a főnöke, aki tartja azóta is...
tudod mit? sajnálom, hogy az érvek helyett csak "olvasni is tudsz" meg hasonlókra futja, mégis teszek ide egy linket, nem neked, hanem a többieknek, hogy lássák, mekkora hülyét csináltál magadból, ó, szupertájékozott kárpátok géniusza:
valasztas.hu/hu/parval2010/354/354_0_index.html
namármost,
1. Annavölgyben a 266 szavazóból 8-cal többen szavaztak rá, mint a szocira, tehát a szocik voltak az erősebbek???
2. mondtál egy falut, Annavölgyet, 266 szavazóval, ha igazad is lett volna, a teljes környék szavazóinak száma akkor is 20000 fölött van, tehát mit számít egy párszáz fős falu
3. és most jön a legnehezebb, az "olvasni tudás": nézd már meg, hogy Oroszlány mikor van Meggyes körzetében! Hiába van névsorba szedve, abban te úgyse tudsz eligazodni, de azért segítek:
O - tudod, a nagy karika betű,
r - kicsi róka betű,
o - kis karika betű, és itt talán már rájössz, amit mi már rég tudunk rólad: csak mondod, mondod, de egyáltalán nem fontos, hogy igaz is legyen :-)))

lbea 2011.04.21. 00:34:35

@Rowar Atkinson: mivel képességeidet látva még így sem lehetek biztos abban, hogy sikerül Oroszlány-ügyben eligazodnod, ideírom, hogy abban a körzetben Czunyiné Dr. Bertalan Judit nyert :-)
akkor...

lbea 2011.04.21. 00:35:41

@Viktus: ennyire nem ismered a fideszt? hogy ők valamiről lemondjanak? :-)

lbea 2011.04.21. 00:38:06

@Viktus: azért milyen érdekes! ősszel nem önkormányzati műsor volt?

Presszós Laci 2011.04.21. 07:12:57

Atkinsonhoz nagyon passzol az avatarja...

Rowar Atkinson 2011.04.21. 11:56:19

@lbea: Na ebben igazad van, Dorogot nézd meg! Azért örülök, hogy egy kicsit utána tudtál nézni a dolgoknak, mielőtt fröcsögsz...

lbea 2011.04.21. 14:23:48

@Rowar Atkinson: látod (, dehogy látod!), a nyilvános égésedre is csak egy "fröcsögsz" a válaszod
ti csak ezt tudjátok, de hiába: már egyre több embernek oszlik a narancsköd, inkább a saját tapasztalataiknak hisznek, mint a mantrátoknak
egy kicsit sajnáltam rád az időt, de nagy haszna lesz, ha talán tényleg megtanulsz olvasni

Alasseo 2011.04.21. 21:00:51

Vajon mi lenne akkor a Magyar Nemzettel, ha nem lehetne politikáról írni az újságokban? Üres lappal jelenne meg, mivel akkor a sok csúsztatást és hazugságot állító cikkeik kiigazítását sem kellene leközölniük. Egyedül csak a legtöbbször kiigazításra kötelezett napilap kétes dicsősége az övék. Szánalmas és gyomorforgató az egész jobboldali újságírás, ráadásul némely "újságírójuk" (előre is elnézést a valódi zsurnalisztáktól a durván sértő hasonlításért) olyan alpári hangnemet engednek meg maguknak teljesen nyilvános publikációkban, amiért jobb helyeken az óvodásoknak is két taslit adnak, majd elküldik őket a búsba. Elég beteg elmeállapotú a jobboldali "értelmiség".
süti beállítások módosítása