HTML

Ketrecharc

Ki mit tesz, hogy életben maradjon a hírversenyben? Tudósítás a Ketrecharcról.

Utolsó kommentek

Gyurcsány Ferenc egy napja

2011.05.13. 11:02 ketrecharc Címkék: tv2 atv hírtv toplista gyurcsány ferenc mno hvg.hu

Gyurcsány Ferenc küzd, aktivizálódik - legalábbis politológusok szerint, akik állítják: az MSZP vezetésére tör. Kíváncsiak voltunk, milyen feladatokkal jár, ha valaki újra pártvezér szeretne lenni. A kutatás közben kiderült: nem csak ő erőlködik. Gyurcsány Ferenc csütörtöki napját vizsgáltuk.

"Hosszú nap volt" - kommentálta a volt miniszterelnök csütörtök reggel blogjában az előző napi frakcióülést, tisztázta, nem feledi az MSZP-t, és megrótta a Magyar Nemzetet, amiért az "Gyurcsány pártja" névvel illette a megalakult Demokrata Pártot. Mindezek után összesen 2182 karakter leütésével befejezte élete 790. blogposztját.

Reggel is volt még, ki sejthette, hogy a blogger néhány órával később egy újabb Magyar Nemzet-cikket fog kifogásolni, sőt, feljelentést is tesz miatta.

Feljelentést teszünk a Magyar Nemzetben csütörtökön megjelent kimutatás miatt, melyet a lap a szocialista párt néhány tagjáról készített és személyes adatokat tartalmazott - közölte Gyurcsány Ferenc, a Demokratikus Koalíció Platform vezetője. (MTI)

A csütörtöki lapban publikált tagnyilvántartásból az derül ki, hogy ötezer fő körüli a Gyurcsány-féle demokratikus koalíció tagjainak száma. Az újság részletesen ismerteti, hogy melyik megyében, hány tagja van a platformnak.

Mindezt azonban Gyurcsány a fővárostól 170 km-re, Szegeden jelentette be, időközben ugyanis oda utazott, előadást tartani. A Tisza-parti városban a programfüzete szerint "az ország helyzetéről és az MSZP, valamint a Demokratikus Koalíció Platform terveiről" szónokolt. Ezt követően egy sajtótájékoztatót tartott, itt jelentette be a feljelentést.

Aztán kiderült: Nem lesz nyilvános Gyurcsány mentelmi ügyének tárgyalása. A hírt (a HVG.hu közlésében) az ex-miniszterelnök - talán úton hazafelé - be is linkelte saját facebook-profiljába, s feltette a kérdést: "Miért fél a nyilvánosságtól a Fiesz és az LMP?"

Zárójel: ugyanezt a cikket a HírTV honlapja Gyurcsány nem kap nyilvánosságot címmel hozta.

Sietni kellett, csak ezután jött ugyanis a nap interjúja: Kálmán Olga ATV-s műsorában 25 percig kérdezte a volt miniszterelnököt, például arról, "ezt a politikai meccset nem bukta-e még el?" Szeged után tehát a főváros X. kerülete, a tévé székháza következett.

Nem tudhatjuk, mennyit észlelt a következőkből, de tény, hogy ezen nap alatt körülbelül 55 cikk született róla: köszönheti ezt Medgyessy Péternek, aki inkább a pártkapukon kívül látná, Kumin Ferencnek, aki lehetőség hiányában kockázatot lát benne, a TV2 Mokkájában megjelenő Mesterházynak, de leginkább az előző napi ülésről szóló tucatnyi hírnek.

Nem hagyhatjuk ki, hogy Gyurcsány egy napjának követésekor megemlítsük azt a 12 cikket, amelyet a HírTV és a Magyar Nemzet online változata közösen jelentetett meg - szintén csupán egyetlen nap leforgása alatt, csütörtökön:

HírTV:

Romlott almához hasonlította Gyurcsány párttársait
Gyurcsány nem kap nyilvánosságot
Holnap összecsap Gyurcsány és Mesterházy tábora
Miben bizakodhat Gyurcsány?
Medgyessy Gyurcsány távozását szorgalmazza
(+1, szerda este: Élesen kritizálták Gyurcsányt (+videó))

Magyar Nemzet:

Gyurcsány romlott almákról és árulókról is beszélt
„Hol a pénzünk?” – Gyurcsány képzelete határtalan
Egymásnak feszül Gyurcsány és Mesterházy tábora
Mindenki hallhatja Gyurcsányt
Medgyessy támogatná Gyurcsány távozását
Nincs tolongás Gyurcsányéknál
Nincs tolongás Gyurcsányéknál – a teljes cikk
(+1, szerda este: Lehullt a lepel: Gyurcsány megzsarolta az MSZP-t)

Megérne egy újabb listát az MNO honlapjának elmúlt 10 nap alatti toplistája is. A legnépszerűbb cikkek között szerepel például: Gyurcsány akcióban: „Mekkora pofont ne adjak?” (16909), Szanyi keményen beszólt Gyurcsánynak + Videó (14748), Gyurcsány bakot lőtt a kérdéseivel (12954), Megvan Gyurcsány új pártja + Videó (12075).

55 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://ketrecharc.blog.hu/api/trackback/id/tr572900244

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mélyponton 2011.05.16. 17:30:03

Ezen a blogon viszonylag kevés szó esik az ellenzék nagy pártjáról, a nyolc évig regnáló Magyar Szocialista Pártról – összesen egy-két írásban jelent meg a párt neve, akkor is inkább Gyurcsány miatt. Liberálisként pedig szeretünk kritizálni minde...

Trackback: Civil szemmel a magyar nyugdíjjárulékról és egészségbiztosításról 2011.05.13. 15:35:59

Nem vagyok közgazdász, sem politikus, ahogyan tisztában sem lehetek azzal, hogy mennyibe kerülhet állami intézményeket fenntartani, vagy mennyi ebből a felesleges kiadás - de igazából engem nem is ez érdekel, hanem ez, hogy hová lesz az a pénz, amit tő...

Trackback: Mi a szarnak nekünk kultúra? 2011.05.13. 14:47:16

"Ha meghallom a kultúra szót, előveszem a pisztolyomat." Ezt a mondatot sok mindenkinek tulajdonították már, köztük Hitlerrel, Göringgel, Goebbels-szel, Sztálinnal. De teljességgel érdektelen, hogy melyik briganti mondta valójában. A lényeg n...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rockjano 2011.05.13. 14:00:27

Etelt 1 év...a fidesz szörnyű és hanyatlik...viszont nincs kompetens ellenzék. Ha most nem történik valami nem is lesz...

János György 2011.05.13. 14:04:31

Micsoda párhuzam Gyurcsány és az ellenzéki média életében! Ennyire félnek még mindig ettől az embertől??? 12 cikk/nap???

regardsmarkus 2011.05.13. 14:05:19

@rockjano: most akar durrantani, az bioztos

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2011.05.13. 14:08:02

Az MNO-n jó ideje ezerrel tolják a Gyurcsány-témát, van, hogy az összes kiemelt cikk Gyurcsánnyal foglalkozik. Fletónak vajon ez sem elég, hogy felfogja, személye inkább Orbán kormányon tartására, mint megbuktatására alkalmas? Nem, nem kell válaszolni: nyilvánvalóan nem fogja fel.

János György 2011.05.13. 14:09:56

@Zigomer Trubahin: Pont fordítva. Személyétől félnek leginkább, különben nem foglalkoznának vele. Mesterházyt nem nagyon járatják le. Pont azért, mert nem féknek tőle!

rockjano 2011.05.13. 14:12:17

@Zigomer Trubahin: Ki tudja megbuktatni Orbánt akár14-ben akár csak 18-ban???

Ha így megy tovább lehet a fidesz akármilyen béna ha nem is 2/3-al de marad feles többséggel.

Ki az aki GyF-et tudja helyettesíteni saját pártjában??? Mondjunk már egy nevet!!

AdamT · http://durva.blog.hu 2011.05.13. 14:18:32

@rockjano:

"Ki az aki GyF-et tudja helyettesíteni saját pártjában??? Mondjunk már egy nevet!!"

Szerintem Hunvald, vagy Hagyó. Ők mindenképp tudnák helyettesíteni.

evko27 2011.05.13. 14:20:57

Szánalmas ez a buzi zsidó Fletó...

rockjano 2011.05.13. 14:21:48

@AdamT: Ha-ha jó, persze...de most komolyan....

Persze ugyanezt a másik oldal kapcsán is megkérdezhetném, csak ott kevésbé divat a kritika...

rockjano 2011.05.13. 14:22:25

@evko27: Te meg piréz vagy nácikám...

AdamT · http://durva.blog.hu 2011.05.13. 14:25:37

@rockjano: Szerintem nem jól látod a dolgokat. A Fideszben legalább 3-4 olyan vezető van, akik simán be tudnának állni a miniszterelnök helyére.

Navracsics totál vállalható mindkét oldalon
Pokorni is simán vállalható mindkét oldalon

A Fideszesek táborában meg simán eladható lenne még Lázár is, vagy Kósa.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.13. 14:26:45

Mindenki figyelmét szeretném felhívni, hogy Harrach Péter szerint 80-90 ezer forintos fizetés "jelentéktelen".

www.origo.hu/itthon/20110512-interju-harrach-peterrel-a-kdnp-frakciovezetojevel.html

rockjano 2011.05.13. 14:32:19

@AdamT: Ebben igazad van de az a félisteni rajongás ami Orbán felé megnyilvánul bennük nincs meg. Ettől persze lehetnek miniszterelnökök, akár még jobbak is mint ovi de mindig ott lebegne mögöttük a főnök szelleme.

Egyébként ilyeneket az mszp-n belül is lehet találni. vagy a pártözeli értemiségből (Bajnai, Békessy stb...)

GyF.nek abban igaza van hogy szimpla baloldali szociális demagógiával nem lehet verni a fideszt, ez csak egy eszköz lehet a sok között. Fideszt csak egy nagy balközép néppárt verheti és a mostani mszp nem az és nem is akar az lenni.

vagy most még időben változnak (szerintem reménytelen) vagy tényleg zöldmezős beruházás kell (csak ahoz meg rengeteg pénz kell nem tudom most be mer-e ebbe szállni valami tőke)

Ezek a pártok valójában üzleti vállalkozások (a fidesz is az) csak nagy pénzekkel és beruházással lehet labdába rugni.

AdamT · http://durva.blog.hu 2011.05.13. 14:45:27

@rockjano: Bajnait ne említsd, szerintem egy hiteltelen szaralakká avanzsálna elő, ha visszatérne az aktív politikába, ugyanis ő maga állította hónapokon keresztül, hogy sosem fog visszatérni. Békessyt meg nem ismerik a szavazók.

rockjano 2011.05.13. 14:49:46

@AdamT: Nana..ő ilyet nem mondott, nem mondta hogy soha csak azt hogy egy év és nem vesz részt a választási kampányban és ezt be is tartotta.

Amit egy év alatt megcsinált az tiszteletreméltó (még jobboldali értelmiség is elismeri), sokmlehetősége nem volt, nem tudjuk hogy milyen lett volna 4 éven kormányon, a mostaniaknál biztos sokkal jobb persze ennél nem nehéz.

Rajtuk kívül is még van rengeteg ember a baloldalon aki lehetne nagyon jó miniszterelnök, a gond inkább az mszp belső harcain és személyi ellentétein van, hiába ez nem olyan diktatórikus szervezet mint a fidesz. Ennek vannak előnyei és hátrányai is.

ketrecharc 2011.05.13. 14:52:24

@AdamT: Pont attól tűnik hitelesebbnek Bajnai hogy azt mondta, nem akar visszatérni

gajus 2011.05.13. 14:56:55

Gy.F. ma az egyetlen, akinek puszta említésére a Fideszben a többségre rájön a cifrafosás, még most is, hogy mindent és mindenkit ráküldtek, aki és ami csak volt.
Mszp pedig az Ő jelenléte nélkül még lehet parlamentbe sem kerül '14-ben.

rockjano 2011.05.13. 14:57:25

@AdamT: Szerintem azt nem mondta hogy soha (okos ember ilyet nem is mond) csak azt mondta hogy egy év és utána nem, azt nem mondta hogy soha nem. (szerintem látjuk még egyébként, akár lehet egy majdani GyF párt minisztere vagy akármi)

ketrecharc 2011.05.13. 14:58:56

@AdamT: Nem tudom, mondott-e időt. Nem kapálózik a politikai hatalom után, ezért jó

gajus 2011.05.13. 15:00:52

Mai Mszp szimpatizánsok 2/3-a Gyurcsányista, és ez a Fidesz "áldásos" tevékenysége fényében-, és ahogy a tantuszok leesnek-, csak nőni fog számszerűségét tekintve.

AdamT · http://durva.blog.hu 2011.05.13. 15:04:49

@gajus: a Fidesznek pedig addig jó, amíg Gyurcsány előtérben van, mint elrettentő példa.

Ne feledd, a választásokat nem a biztos bázis dönti el, hanem a bizonytalan. GyF-től a nem vöröslelkűek rosszul vannak.

barli 2011.05.13. 15:12:44

@gajus: gyurcsánnyal max megtarthatnák a jelenlegi táborukat, ami nem lesz elég. Nélküle talán meg tudnák fogni a fideszböl kiábrándultakat. Tök mindegy, hogy gyurcsánynak hány százaléka van a jelenlegi táborból. Kormányváltás csak nélküle lehetséges. Vagy ha a feri tényleg átmegy a másik pártjába.

gajus 2011.05.13. 15:22:46

@AdamT:
A bizonytalanok tábora mostanában egyre nagyobbnak tűnik számomra. Akikkel én szót váltok, azok közül kevésnek vörös a lelke, és elgondolkodnak azon, hogy a Fidesz miért nem a kormányzással, és miért még mindig GyF-el foglalkozik?

DarthVader 2011.05.13. 15:26:07

@barli: "Kormányváltás csak nélküle lehetséges"

Miért kéne ide kormányváltás? A létező világok legjobbikában élünk. Bölcs népünk erre voksolt, ha jól emlékszem. És a népet nem lehet leváltani. Az országnak az válik a hasznára, ha végre egy olyan erő van több cikluson át hatalmon, amelynek a vezetője nem kapkod össze-vissza, hanem elindul végre abba az irányba, amelyet kijelölt a választások előtt, amely számára a mutyi ismeretlen fogalom, stb. És most végre ilyen erő kormányoz.

(Egy picinykét bezavar a képbe, hogy a lányom ma kapta meg a manyup elszámolását, - maradt a manyup-ban, pedig csak 1 év munkaviszonya volt itthon - bár tavaly nem volt hazai jövedelme, de a jaunár 01-i állapothoz képest a dec 31-i 14,7 %-os növekedést mutatott. Nem tudom, most akkor az eltőzsdézés hogy fog megvalósulni, de bízom a manyup-okban, hogy ez csak egyszeri kisiklás)

Ezt leszámítva a többi mind ok. Szerencsére a bölcs nép ezt át is látja, csak az idióta haszonlesők pártolnak el a FIDESZ-től.

gajus 2011.05.13. 15:27:36

@barli:
Gyurcsány csak spórolni akar, amint otthagyja az Mszp-t, és más pártban kezd politizálni(ami borzasztó sokba kerül és rengeteg munka), az Mszp megy a sunyiba.

barli 2011.05.13. 15:32:59

@DarthVader: nem mondtam hogy a szocikkal vagyok, söt.
Azt mondtam, ha kormányt akarnának váltani 2014-ben akkor mindenképpen ki kell rúgniuk az elqrót, legalább látszólag.

gajus 2011.05.13. 15:38:30

Az Mszp az életben többet nem fog,- szerencsére,- kormányt váltani.
De bármilyen furcsa ezt most elgondolni, egy GyF-et soraiban tudó, bár magas vezetői ott pozíciót egyelőre be nem töltő, új pártnak van esélye. Még van rá idő.

gajus 2011.05.13. 15:40:19

vezetői ott pozíciót = vezetői pozíciót ott

DarthVader 2011.05.13. 15:44:14

@barli: Lényegében mind1, hogy kirúgják, vagy nem.
Mi a francér' foglalkozik vele még mindig az ország? Egy 12 %-os párt belügyei miért izgalmasak bárkinek is? Az a lényeg, hogy a dolgok jó irányba mennek, a nyugdijasok helyzete rendeződött, az államadósság csökken (illetve egy picit még ugyan nő, de hamarosan erőteljesen csökkenni fog) A gazdaság nemsoká meglendül, a kisiskolák megmenekültek, az egészségügy rendbetétele megkezdődött, mindenki jobban járt az adócsökkentéssel, megállt a munkaerő elvándorlása, stb, napestig sorolhatnám, szóval nem mind1, mit csinál az MSZP?

barli 2011.05.13. 15:50:20

@DarthVader: mondjuk nekem is csak tetszik, ahogy civakodnak :)

trifid 2011.05.13. 15:57:46

@DarthVader: Tisztelt Nagyúr!
Eddig én is azt hittem, hogy nem,
de elolvasva a hozzászólásodat, most
már én is inkább igen.:)

DarthVader 2011.05.13. 16:01:41

@trifid:
"én is inkább igen.:) "

Te mit igen? :)

gajus 2011.05.13. 16:02:22

@DarthVader:
Tényleg?
Szerintem ideje lenne kimenni a lakásból, és találkozni emberekkel, beszélgetni velük, hogy érezték magukat egy éve és most hogy érzik?
Mert az "ősfideszes" barátaim igen csak el vannak képedve.
De lehet, hogy én vagyok 25 éve rossz társaságban.
Ezen most el kell gondolkodnom...

trifid 2011.05.13. 16:05:14

@DarthVader: Első olvasatra elképedtem,
aztán jót röhögtem, szóval ez az igen.

DarthVader 2011.05.13. 16:06:34

@trifid: :) (van aki nemcsak olvas, hanem ért is :)

trifid 2011.05.13. 16:07:57

@DarthVader: Egy nyelvet beszélünk!

DarthVader 2011.05.13. 16:10:58

@gajus: Hát, ez szövegértésből csak gyenge közepes, de javithatsz :)

trifid 2011.05.13. 16:13:54

@gajus: Lehelet finom irónia.Kapis?

Pontos 2011.05.13. 16:16:21

@Zigomer Trubahin: Ez a helyes meglátás. Addig jó Orbánnak, amíg Gyurcsány nyüzsög. Ha még az MSZP-t is szétveri, tiszta nyereség.

igényes 2011.05.13. 16:25:03

Erről inkább kellene beszélni, mert lassan Orbán koncentrációs táborba zárja a magyart. Minden magyar polgár kapott két vonalkódos azonosító számot. Zsarolja és alázza a magyart!

217753/01/01123556 2011.05.11. 0100651786798
Orbán Viktória
Budapest,
Tarlós főtér 28.
1011

Orbán Viktor miniszterelnök felkérése alapján a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalától levelet kaptunk, szám szerint 4 levelet, ennyi a választásra jogosult a családban.

A "Hallgassuk meg egymást" válasz kérdőíven szerepel a nevem, lakcímem és szerepel két darab vonalkód, mely szkennelve a kérdésekkel együtt kíválóan alkalmas az összes magyar választó szimpátiájának feltérképezésére. Azonnal le kell állíttatni ezt a Fidesz adatgyűjtést.

A kérdőív alapján Orbán tudomására jut:

1. Válaszommal megtisztelem, és egyetértek.
2. Válaszommal nem tisztelem meg, tehát ellenség vagyok.
3. Válaszomat megkapja, de az tiszteletlen, tehát ellenség vagyok.
4. Válaszom alapján tudja, mely választókerületben ki szimpatizál vele.
5. Válaszom alapján tudja, mely választókerületben ki nem szimpatizál vele.
6. Közpénzen elektronikus címeket gyűjt, mely alapján a Fidesz szimpatizánsok könnyen elérhetők.
7. A kérdőív alapján számmal láttak el engem és családomat, melyhez nem járultam hozzá. Egy általam nem engedélyezett nyílvántartásba kerülnek adataim, miszerint, ha nem válaszolok, akkor is a feldolgozást követően ott az adat rólam: "válasz nem érkezett"
8. Zaklatásnak veszem a levelet, melyet részemre megküldtek.

trifid 2011.05.13. 16:28:36

@igényes: Hah!
Szép, új világ. ISTEN HOZOTT!!

Gabbesz 2011.05.13. 17:13:00

@igényes: Jaj, ugyan már! Miért gondolod, hogy ilyenre használnák? Kubatov Gábor se tenne ilyet!
Különben is, nem akarod, hogy ingyenes legyen az oktatás, az egészségügyi ellátás? Nem akarsz 17-ik havi nyugdíjat? Ellene lennél hogy a CBA-ban ingyen sört osszanak? Tessék csak szépen válaszolni!

igényes 2011.05.13. 17:24:37

@trifid:
Még rosszabb a helyzet!

Erről inkább kellene beszélni, mert lassan Orbán koncentrációs táborba zárja a magyart. Minden magyar polgár kapott két vonalkódos azonosító számot. Zsarolja és alázza a magyart!

217753/01/01123556 2011.05.11. 0100651786798
Orbán Viktória
Budapest,
Tarlós főtér 28.
1011

Orbán Viktor miniszterelnök felkérése alapján a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalától levelet kaptunk, szám szerint 4 levelet, ennyi a választásra jogosult a családban.

A "Hallgassuk meg egymást" válasz kérdőíven szerepel a nevem, lakcímem és szerepel két darab vonalkód, mely szkennelve a kérdésekkel együtt kíválóan alkalmas az összes magyar választó szimpátiájának feltérképezésére. Azonnal le kell állíttatni ezt a Fidesz adatgyűjtést.

A kérdőív alapján Orbán tudomására jut:

1. Válaszommal megtisztelem, és egyetértek.
2. Válaszommal nem tisztelem meg, tehát ellenség vagyok.
3. Válaszomat megkapja, de az tiszteletlen, tehát ellenség vagyok.
4. Válaszom alapján tudja, mely választókerületben ki szimpatizál vele.
5. Válaszom alapján tudja, mely választókerületben ki nem szimpatizál vele.
6. Közpénzen elektronikus címeket gyűjt, mely alapján a Fidesz szimpatizánsok könnyen elérhetők.
7. A kérdőív alapján számmal láttak el engem és családomat, melyhez nem járultam hozzá. Egy általam nem engedélyezett nyílvántartásba kerülnek adataim, miszerint, ha nem válaszolok, akkor is a feldolgozást követően ott az adat rólam: "válasz nem érkezett"
8. Zaklatásnak veszem a levelet, melyet részemre megküldtek.
9. Aláírásomat kérik!
10. Bitang módon alig olvashatóan ezt írják a kérdőív végén:

"Aláírásommal- a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyílvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény 3.§-ában foglaltak alapján- hozzájárulok ahhoz, hogy nevemet, lakcímemet, valamint a kérdőíven feltüntetett további adataimat a kormányáltal kijelölt államigazgatási szerv a nemzeti konzultáció eredményeinek értékeléséhez, továbbá a velem való további közvetlen kapcsolattartáshoz jelen hozzájárulásom írásban történő visszavonásáig kezelje."

igényes 2011.05.13. 17:25:52

@Gabbesz: Érdemes elovasni a kiegészített változatot.

trifid 2011.05.13. 18:15:55

Elképesztő!
De nehogy azt hidd, hogy ez a tendencia csak nálunk
dívik, bármerre nézel, azt látod, hogy a hatalom
mindenről tudni akar, mindenkit azonosítani akar,
nehogy meglepetés érje őket. Pl:Vajon miért kell egy útlevélhez ujjlenyomatot adni? Tiszta rabosítás!! Vagy csak én vagyok paranoiás?

DarthVader 2011.05.13. 18:32:42

@trifid: Nem egészen. Azért kell ujjlenyomatot adni - mármint az amerikai belépéshez, mert máshová nem kell, de hogy az útlevél USA-kompatibilis legyen, megcsinálják - mert
1, ha csibész vagy, könnyebben elkaphatnak
2, ha áldozat, könnyebben azonosithatnak.

Mindkét verzió lehetősége adott :)

trifid 2011.05.13. 18:49:43

@DarthVader:
Hazudtolj meg, de én úgy tudom, hogy az új útlevélhez, mármint magyar, kell ujjlenyomatot adni, nem csak az amcsi vízumhoz. De lehet én értelmeztem rosszul valamit.

trifid 2011.05.13. 18:54:44

@DarthVader: Ok. Tudom nem kell vízum Amerikába, de ez jó ok arra, ha útlevelet kapsz, rabosítunk. Nekem ugyan nincs mitől félnem, de ez akkor is megalázó, szerintem.

DarthVader 2011.05.13. 18:56:18

@trifid: az a gond, hogy az USA-ba elvileg nem kell vízum. De CSAK akkor, ha digitális ujjlenyomatot tartalmazó útleveled van. Ezért, hogy ne kelljen kétféle - USA-kompatibilis és egyszerű - útlevelet késziteni, igy mindenkinek megcsinálják a digitalizáltat. Aztán mehet az USA-ba, ha akar. (Feltéve ha nem-mel válaszol arra a kérdésre, hogy "ön akar-e terrorcselekményt elkövetni az Egyesült államokban?" Nem vicc, tényleg van ilyen kérdés - lehet, hogy nem szó szerint, de ez a lényege:)

trifid 2011.05.13. 19:09:45

@DarthVader: Most már értem.Szóval Bin-Laden ezért nem kapott vízumot az USA-ba, mert "igennel" válaszolt. Érte kellett menni.

trifid 2011.05.13. 19:13:42

@DarthVader: Jól elhajoltunk a témától. De ez van.

preddy 2011.05.17. 06:25:14

Orbánt megbuktatni csak Orbánnak van esélye, mindannyiunk érdekében remélem hogy él is vele...
süti beállítások módosítása