HTML

Ketrecharc

Ki mit tesz, hogy életben maradjon a hírversenyben? Tudósítás a Ketrecharcról.

Utolsó kommentek

Kövér: a Jobbik és az LMP semmire nem képes, sok ember nem lát összefüggéseket

2011.05.16. 18:49 ketrecharc Címkék: média fidesz kövér lászló

Mindig érdekes a politikusok és a média viszonya. Nem okoz csalódást Kövér László sem. "Az elmúlt húsz év médiatevékenysége miatt az emberek jelentős részének nincs kellő információja ahhoz, hogy összefüggéseiben lássák a dolgokat” – közli tényként a Kisváros című, szigetszentmiklósi lapban megjelent interjúban.

Hogy működjön a tömegközlekedés

Az országgyűlés elnöke a jelenlegi kormány legnagyobb eredményének azt tartja, hogy az országot „visszarántották a szakadék széléről” „vagyis, hogy legyen fizetése a tanároknak, az orvosoknak és ki tudjuk fizetni a nyugdíjat. [Hogy] Működjön a tömegközlekedés, legyen rendőr az utcákon”.

Az interjúban olvashatóak szerint "akiket nem érdekel, hogy a Kádár-korszakban az elvársak felhalmoztak 23 milliárd dollárnyi államadósságot és az ő utódjaik még egyszer ugyanennyit, az azt sem tesz lehetővé, hogy a gyerekeink, unokáink valamilyen értelemben kitörjenek ennek az adósságban a csapdájából".

Hogy kik az országrombolók

Kövér lelkiismerete ma is tiszta. Így vállalja az 1998 és 2002 közötti éveket, "ami talán még egy kicsit szebbnek is tűnik, mint amilyen a valóságban volt", mégpedig szerite annyira, hogy "a politikai ellenfeleink is elismerik, hogy az elmúlt húsz évben az a négy volt a legszebb."

Az elszámoltatásra vonatkozó - kissé erőltetett - kérdésre pontos választ ad. "A politikai igazságtételt a választók végzik el. (…) Az, hogy - erkölcsi értelemben – a szocialisták a hazaárulással egyenértékű rombolást vittek végbe nyolc éven át az országban, az önmagában nem egy jogi tényállás, ilyen a büntető törvénykönyvben nincs. Akkurátusan fel kell deríteni az ügyeket, amelyek jogi ügyben is értékelhetők. Ilyen a Sukoró-ügy vagy a moszkvai kereskedelmi kirendeltség arcátlan elherdálása (…). Ezek az ügyek elvezethetnek addig, hogy ne csak az derüljön ki, ki az a balek, aki elviszi a balhét, hanem az is világos lehet, ki adott erre utasítást. Ha ezeken túlestünk, akkor oda kerülnek az érintettek, ahova valók."

Hogy kik a nem létezők

Mert ugyan lehet, hogy a Fidesz nem kormányzott jól, az a baj, hogy előtte és utána is csak rosszabbul sikerült, mondja Kövér. "Ráadásul politikai ellenfeleink közül is egy – az MSZP – felelős azért a helyzetért, amiben szenvedünk, a másik kettő – az LMP és a Jobbik – meg a hőbörgésen és a látványpolitizáláson kívül semmire nem képes, gyakorlatilag nem létező pártok”.

Az interjú kivonatát a Ketrecharc blog szerkesztette, az idézőjeles mondatok szó szerint lettek átvéve.

106 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketrecharc.blog.hu/api/trackback/id/tr972908925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kivlov 2011.05.17. 11:26:27

hát, a zelempé az egy ócska kis gittegylet az fix.
remélhetőkleg legközelebb max turistaként kerülnek a Kossuth-térre...

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2011.05.17. 11:31:25

@Kivlov: gittegylet? Szerinted ki ütötte a Sukoró ügyet évekig, meg a pátyi golffalut, meg a sávolyi Miltonos mutyit, amíg bebuktak?
Talán bizony a fidesz, akinek a a pátyi képviselőjét egyenesen letiltották?

Nem, megmondom, a Kövér által "látványpolitizáló" LMP.

A különbség a Fidesz és az LMP között az, hogy míg a Fidesz agyatlanul és alkotmányellenesen 3-szor megszavazza a 98%-os adót, addig az LMP már elsőre előállt egy alkotmányos és hatékony megoldással, ami visszaszedheti a pofátlan végkielégítéseket.

A Fideszben a nagy löttyös felinduláson kívül nincsen semmi (se szakértelem, se politikai tehetség, se hosszútávú, az ország érdekét néző belátás). Katasztrófa, amit kormányzásként művelnek.

elendem 2011.05.17. 11:34:02

"az LMP és a Jobbik – meg a hőbörgésen és a látványpolitizáláson kívül semmire nem képes, gyakorlatilag nem létező pártok"
Ezt csak szeretné a házelnök úr. Ez is egyfajta vudu-varázslat: azt reméli, ha sokszor mondja, akkor megvalósul.
Nem az államadósság a baj, hanem hogy nem lendíti föl a gazdaságot a kormány. Nálunk sokkal eladósodottabb országok is remekül működnek. Viszont emlékszünk még, hova süllyedt Románia, amikor a C betűs diktátor kitalálta, hogy vissza kell fizetni az államadósságot. Most is ez a hagymázas vízió pörgeti a mélyszegénységbe az országot... :-(

fillérbaszó vadász 2011.05.17. 11:34:29

@rockjano: Mit kaptak a Bokrostól?
Ez a "Fidesz csak azért tudott osztogatni mert jó volt a Bokros csomag" szöveget hanyagoljuk. A falusi kocsmában, Józsibácsi 3 tömény után biztosan beszopja ezt a szöveget, de aki kicsit is tájékozott a politikában, és továbbjut annál hogy a szocik pr-osztályáról kikerült hazugságokat szajkózza, az ezen csak mosolyog. A B-CS 90%-át vagy Orbánék szüntették meg, rögtön kormányzásuk elején vagy az Alkotmánybíróság dobta vissza még hatálybalépés előtt ;)

Transylvanianmixedgrill 2011.05.17. 11:42:00

@commando: Perszepersze. A fideszes legendárium alaptézise: a 98-2002 közti aranykor! Annyiszor elmantrázták a médiában, míg el is hitte a sok droid. Simicskák, Kaja Ibrahimok, Gripenek, hosszú bájtok éjszakái, 3 hetes ülésezés, milliárdos beléptetőrendszer, koronaúsztatás, Milleniumi Országjáró, egy legendás időszak, ami a droidok feledésbe merült...

rockjano 2011.05.17. 11:42:38

@commando: Az biztos hogy a szegényebbeket szivatják, vannak dolgok amikkel még egyet is lehet érteni az egész mögött alapvető koncepció nem rémlik fel, meg erről lehetne őszintén is beszélni... válastásokig még 3 év elég hosszú idő, vagy nem???

rockjano 2011.05.17. 11:46:35

@Lopjunk Mi is Pénzt - Hát Persze (LMP-HP): Húzd már ki a fejecskédet a jobbos fenekedből drága barátom. Semmi fontos nem lett megszüntetve senki által (csak nem a szerény Bokros féle tandíjra gondolsz???, ugyanmár)

Orbánék első négy éve 2 részből állt az első kettő rendben volt megszorítás stb.. a második kettő meg a választási pénszórás éve volt azt mindeki tudja. Főleg lakástámogatás. Akkor kezdtünk el jobban élni mint a lehetőségeink engedték volna. A késöbbiek persze tettek rá rendesen.

Okosabban csinálták saját politikai szempontjuk alapján mint az utánnuk következők de attól még nem jól.

commando 2011.05.17. 11:48:40

@Transylvanianmixedgrill: Kár belemenni a felsorolásokba, mindkét oldalra lehetne osztani órákon keresztül. Természetesen nem volt 98 - 2002 között aranykor, csak akkor egy sokkal jobb állapotban lévő országot vettek át. A némi igazságot arra értettem, hogy a FIDESZ akkor SEM kormányzott jól!

commando 2011.05.17. 11:50:36

@rockjano: Igen, attól tartok, hogy a 3 év még elég hosszú idő!!!!

hms362 2011.05.17. 11:50:46

"Az országgyűlés elnöke a jelenlegi kormány legnagyobb eredményének azt tartja, hogy az országot „visszarántották a szakadék széléről” „vagyis, hogy legyen fizetése a tanároknak, az orvosoknak és ki tudjuk fizetni a nyugdíjat. [Hogy] Működjön a tömegközlekedés, legyen rendőr az utcákon."
Az ilyen nyilatkozatokhoz, főleg mostanában, elég vastag bőr kell - Ez többek között neki is van.

"lehet, hogy a Fidesz nem kormányzott jól, az a baj, hogy előtte és utána is csak rosszabbul sikerült, mondja Kövér." Nem is kormányzott egyáltalán, mint ahogy most se teszi. A látszatintézkedéseken és a pénzmegvonásokon kívűl építő jellegű intézkedése nincs.

"Ráadásul politikai ellenfeleink közül is egy – az MSZP – felelős azért a helyzetért, amiben szenvedünk, ..." miközben a fidesz az előző nyolc évben folytatott hiperaktív destruktív ellenzéki politikájával rendkívül sikeresen betartott minden jónak ami esetleg lehetett volna.

Transylvanianmixedgrill 2011.05.17. 11:51:25

@commando: A szocikban és szadeszesekben legalább annyi gerinc van/volt hogy az elmúlt nyolc évet nem jellemzik a bukásuk után aranykorként. Legalábbis eddig még nem... ;)

nesze nektek két harmad... 2011.05.17. 11:53:08

Ez a Paraszt népi táncos fazon, meg mit fikizáik. Ő a legnagyobb bunkó a Fideszben:)
Majd Ő is számon lesz kérve....nem menekülhet.....és a bajuszát felmosókefének használják majd...az lesz az igazi hehhehehehheheheh:)

nesze nektek két harmad... 2011.05.17. 11:54:34

Hamarosan itt a Nép felkeléses:))) Már párttól függetlenül a Nép lázong!!!!!!!! Vigyázat Nemzeti szar Banda!!!!

gorcsev54 2011.05.17. 12:00:59

@elendem: "Nem az államadósság a baj, hanem hogy nem lendíti föl a gazdaságot a kormány. Nálunk sokkal eladósodottabb országok is remekül működnek. Viszont emlékszünk még, hova süllyedt Románia, amikor a C betűs diktátor kitalálta, hogy vissza kell fizetni az államadósságot. Most is ez a hagymázas vízió pörgeti a mélyszegénységbe az országot." Így Igaz!!!!!!!!Kövér pontosan ugyan akkora b.... ,mint a társai.Most olvastam az új Polgárőr szabályokat( hát erre csak mint polgárőr az tudom mondani egy nagy ló.... a hátsójukba)Mindenért börtön ,meg százezrek stb.Menjen éjszakánkén "Dr" Orbán Viktor a szabad idejében járőrözni (van épp elég ideje meg legalább edzésben lesz a focihoz)meg őt úgy is "húszmillióan" kísérik, nem kel félnie a kisebbségektől sem.Ja és csak egy kérdés a vezérhez: levegőt azért vehetünk? Vagy az is két évvel sújtható a N.E.L. keretében ?

Transylvanianmixedgrill 2011.05.17. 12:03:58

@nesze nektek két harmad...: 20 év alatt most érzem azt először, hogy a nép nagyon csúnyán oda fog b@szni...

commando 2011.05.17. 12:05:45

@nesze nektek két harmad...: Lázong a csudát!! Csak nyel, mint a Tenkes kapitányában Eckbert ezredes a knédlit!

fillérbaszó vadász 2011.05.17. 12:06:10

@rockjano: Értem a logikádat. Alátámasztottad amit írtam. Gyurcsányék is azzal védekeztek mikor belső válságot csináltak a világválság előtt hogy, Orbánék felelőtlen pénzszórása a lakáshitelekkel, indította el a folyamatot. Persze fiam. Az persze egy kicsit sem gyanús hogy még 2009-ben is a szarjaik miatt visszamutogattak 2002-re? Balos barátom.

rockjano 2011.05.17. 12:06:31

@commando: Az az bizony addig még sokat lehet pusztítani.. :-))

De most tényleg csinálhatnák jól is...ezzel a támogatottsággal meg lehetne vonni azokat a szoc. juttatáskat amik valóban túlzások..van ilyen.

De hogy a legjobban keresőket miért kell ekkora előnyhöz juttatni és ez mennyiben húzza majd meg a gazdaságot azt senki nem tudja nem érti, nekem még senki nem magyarázta el...

rockjano 2011.05.17. 12:09:23

@Lopjunk Mi is Pénzt - Hát Persze (LMP-HP): "Orbánék felelőtlen pénzszórása a lakáshitelekkel, indította el a folyamatot. " Így van kedves jobbos haverom, és amint írtam a késöbbiek meg tettek rá..ez az igazság akár fáj akár nem :-)

halihó..

egy liberális (nem balos ez legalább akkora sértés mint a jobbos)

kéne 1 nick 2011.05.17. 12:12:21

És vajon az 1989 előtti 5-6 évet is büszkén vállalja Kövér elvtárs, amikor az egyetemen párttitkárként tevékenykedett?

És azt, hogy az apja Pápán volt párttitkár?

kéne 1 nick 2011.05.17. 12:14:16

@Lopjunk Mi is Pénzt - Hát Persze (LMP-HP):
És neked nem gyanús, hogy Orbánék a szarjaik miatt még 2011-ben is Kádárra mutogatnak vissza?
Kádár ugye 1989-ben meghalt.

commando 2011.05.17. 12:15:08

@rockjano: Teljes mértékben egyetértek. De! Számomra úgy tűnik, hogy OV a legtehetségtelenebbekkel indult el, nem sorolnám fel (Matolcsyval kezdődik), ha lecseng az EU elnökség, biztos, hogy cserélni fog és valami rendszerezetteb dolog fog kialakulni. (Legalábbis remélem!) Talán visszahozza Varga Mihályt, Pokornit, stb. Így az elvesztett választók egy részét vissza fogja kapni.

righthook 2011.05.17. 12:19:05

Kövérnek teljesen igaza van. Nem sok hiteles politikus van (Orbánt is beleértve a nemsokon kívüliekbe...), de Kövér az az.

hotelalfa 2011.05.17. 12:25:27

Van egy kozmondas amit a T. politikus urak figyelmebe ajanlanek: " AKI SOKAT TEKINT HATRA, SEGGEL MEGY A JOVOBE". sajnos ma sokan neznegetnek meg mindig hatra. 20 evvel a "rendszervaltas" utan szerintem mar nem divat habzo szajjal komcsizni Kover ur, foleg ha ok is szart hordanak meg a kupac tetejere.

Pityipű (törölt) 2011.05.17. 12:29:08

@Transylvanianmixedgrill: Nézd már meg, hogy állt az ország 2002-ben és 2010-ben, akkor majd nem fogsz ilyen baromságokat leírni.

Attilajukkaja 2011.05.17. 12:30:44

@righthook:

"Nem sok hiteles politikus van (Orbánt is beleértve a nemsokon kívüliekbe...), de Kövér az az."

Miert? Mert ugyanazt szajkozza?

genyamagyar 2011.05.17. 12:30:47

Már másodszor olvasom el az interjút, de nem találom a fogorvost. Ej, nekifutok mégegyszer! :-)

rockjano 2011.05.17. 12:34:59

@commando: nem hiszem hogy ő Matolcsyt tehetségtelennek tartja sőőőt :-)

A választók bizalma attól nem fog visszajönni ha értelmesebb fideszesek kerülnek a kormányba (ami nem volna rossz egyébként)

Ez egy hosszabb folyamat, ha a hit elpárolog már nemigen jön vissza.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.05.17. 12:36:35

Azért csak kell ekézni egy picit a jobbikot.Csak nem félünk valamitől?Ja,hogy tesztek a kisemberek fejére?Egyenruhásbűnözés istenbarma?A nyomdád jól megy?Kicsit vissza kellett volna venni az arcból annakidején és akkor nem itt tartanánk.Mármint mi kisemberek,mert ahogy elnézem nektek még mindig jól megy.

hááááát 2011.05.17. 12:38:39

Kedves jobbos kommentelők.Az amit a FIDESZ okozot az elmúlt 4 évben mint ellenzék, minek nevezitek?Teljesen leszarták az ország érdekeit még jobban mélyítve a válságot.Csak arra mentek, hogy kicsinálják a MSZP-t.Na ez sikerült.A Gyurcsány féle ámokfutás óriási gondot okozott, amire nincs bocsánat, és talán börtönben lenne a helye minimum, de Viktorral együtt.Nekik köszönhetjük a Jobbikot, az LMP féle vicc pártot.

Miért nem állítanak fel egy olyan bizottságot ami a FIDESZ ellenzékben tanúsitott felelőségét vizsgálja?

PL: Kósa Lajos szerepe Debrecen teljes eladósodásában?

MOsolyogva, hátra tett kézzel végignézték az MSZP agóniáját, majd nekiálltak "elmúlt 8 évezni".

Lehet ezzel egyedül vagyok, de az elmúlt 20 évben egyetlen egy miniszterelnőköt láttam aki tényleg tenni akart és azt Bajnai Gordonnak hívták.

becike4 2011.05.17. 12:41:59

@Transylvanianmixedgrill:A mondat így helyes: A szocikban,és a szadeszesekben annyi gerinc volt,mint egy meztelen csigában.

genyamagyar 2011.05.17. 12:42:03

@hááááát: A másik nagyon eladósodott város, Hódmezővásárhely. Polgármester: Lázár János.

m.logic 2011.05.17. 12:42:14

"Az elmúlt húsz év médiatevékenysége miatt az emberek jelentős részének nincs kellő információja ahhoz, hogy összefüggéseiben lássák a dolgokat”

Ezért megy napi 85%-ban Fidesz propaganda az MTV-ben?

Attilajukkaja 2011.05.17. 12:43:33

@hááááát:

Nem, nem vagy egyedul a velemenyeddel!

global001 2011.05.17. 12:44:47

Kövér "úr"!

Az egy szál Schiffernek több esze van, mint a teljes KÉT-HAR-MAD-nak együttvéve.

pepin_nymburk 2011.05.17. 12:45:23

@rockjano: Ha tényleg a lakáshitelezés volt az egyik fő probléma, akkor GYF miért dicsekedett vele, hogy csak a hitelek 15%-át folyósították OV kormányzása alatt???(lásd az első GYF-OV vita jegyzőkönyve).
Miért nem azt mondta a El Qró, hogy ott indult ingoványba a gazdaság, vagy hasonló blődség? Azért, mert nyerni akartak 2006-ban, és semmilyen lyukas pénzzsákhoz nem nyúltak addig, míg nem kezdett repedezni a plafon, meg is lett az eredménye...Azt pedig a legarcpíritóbb hazugságnak tartom, hogy 2002-2005 között azt harsogta a ballib közgazdász elit, hogy most már egészséges alapkon áll a gazdasági növekedés, bezzeg OV belső fogyasztás felpörgetésssel próbálkozott. Az élet megmutatta, hogy 2002-2007 között a felvett óriási adósság mozgatta a magyar növekedést, köszönjük szépen...

Link Elek 2011.05.17. 12:46:05

a FIDESZ bármire képes. ez a probléma lényege.
barkitol barmit barmikor hajlando elszedni

Vizslah 2011.05.17. 12:48:47

nahát, egész értelmes, sőt szellemes kommentek vannak itt. nem vagyok ehhez hozzászokva :)

Kivlov 2011.05.17. 12:49:22

@Lastres:
gittegylet hát.
szdsz2.0, egy ócska kis "seriffpárt"

pepin_nymburk 2011.05.17. 12:49:23

@hááááát: Nem tudom, az elmúlt 20 évben azért mind Horn Gy. 1994-1998 és OV 1998-2002 közötti kormányzása pozitívnak tekinthető, mind a kettő esélyes volt az újraválasztásra, csak a szövetségeseiket bedarálván (SZDSZ, FKGP)buktak el.
Bajnai az IMF utasításait hajtotta végre, nem nevezném nagy kormányfőnek emiatt, más is ugyanezt tette volna, szerződéseket kellett betartani, és 2009 elég fekete év volt a gazdaságban mindenhol ahhoz, hogy ne pattogjon az IMF-el szemben

Kivlov 2011.05.17. 12:50:05

@Link Elek:
sokkal nagyobb probléma a maszop: bárkinek, bármikor, bármiből (főként persze hitelből) képes osztogatni!!!

Attilajukkaja 2011.05.17. 12:50:21

@pepin_nymburk:

"legarcpíritóbb hazugságnak tartom, hogy 2002-2005 között azt harsogta a ballib közgazdász elit, hogy most már egészséges alapkon áll a gazdasági növekedés"

Igazad van. En csak egy deja vu-tol felek a mostani ev vegen/jovo ev kezdeten.

Démonmac1 2011.05.17. 12:58:23

végülis a nyugdíjkassza teljes lenyúlása igazán semmiség.
Ha most véletlenül választások lennének, nem lenne meg a 2/3 arra mérget veszek:)

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2011.05.17. 13:02:36

@Kivlov:
hát ezek aztán érvek. gratulálok, trollocska.

önk. figyelő 2011.05.17. 13:04:46

Jó érzés, hogy olyanok irányítják az országot, akik szívükön viselik a sorsát. Kövér meg mindig a legszókimondóbb volt mindannyiuk közül.

Spanish VVax 2011.05.17. 13:08:02

kövér egy pökhendi pápai gumicsizmás paraszt.

A választók úgy fognak benneteket is seggberúgni lacikám, hogy a napig repültök, oszt lepörkölődik a diszmagyar bajuszod !

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.17. 13:12:16

Orbánnak most az a baja, hogy pár hazaáruló neonáci magyargyűlölő beszopatta a maffiából az egyenruhás törvénnyel!

Meg pár neofasiszta eszmével...

Az emberek meg nem hülyék, tudják ki a magyar meg a neonáci terrorista fasiszta magyargyűlölők...

Lehet, hogy nem merik mondani, de ha továbbra is ilyen emberiség ellenes bűntények történnek és alkalmazzák a kollektív bűnösség elvét... biztos hogy a szélsőjobb fog győzni, arra fognak szavazni...

gorcsev54 2011.05.17. 13:14:16

@m.logic: Én csak egy összefüggést látok ,de azt nagyon, és még csak nem is kell 24 órában a szar magyarázataikat hallgatni.Elég az ilyen barmokból 10 perc is.

Italo Balbo 2011.05.17. 13:15:05

Az ilyen Laca-féléket mindig akkor vetik be, mikor a szél-fideszeseket kell visszacsalogatni.

Hang Loose 2011.05.17. 13:18:56

Most is éppen úgy, mint régen, kezdik elrontani az esélyeiket.

dzsaszper 2011.05.17. 13:19:57

Sokszor van alapja annak, amit mond... ha úgy kormányoznának, mint 1998 és 2002 között tennék, nagyon más lenne a véleményem...

Úgy alkotmányoznak, mint elefánt a porcelánboltban, és a kezdő orvosok témájában érik az ő hazaárulásuk is :/

Attilajukkaja 2011.05.17. 13:21:06

@Italo Balbo:

Kik azok a "szél-fideszesek"?
Konkretan?

nem várt fordulat 2011.05.17. 13:22:02

"visszarántották a szakadék széléről"

Hát, én valahogyan nem így érzem. Bajnai rántotta vissza.

A fiúk meg csak lenyúlták a mnyp pénzeket, szopatják az adóreformjukkal a szegényeket, és így több tud jutni a gazdagoknak, 150 munkahely szűnt meg, hajléktalanoknak elzárás vagy birság (lol), ha ügyesek akkor bűnözőt csinálnak az ország negyedéből a drogtörvény tervezetükkel, stb...

cserébe pl. a pártfinanszírozásról egy szó sem esik.

nem látom én itt épp felpörögni a gazdaságot.

Italo Balbo 2011.05.17. 13:23:22

@Attilajukkaja: Akiknek a Jobbik a második pártjuk.

Attilajukkaja 2011.05.17. 13:26:28

@Italo Balbo:

Aha. Ertem. Koszi.
...Es egyetertek :o)

Rigo' 2011.05.17. 13:32:06

Az ilyen csávók azért mentek politikusnak mert akkor még bármilyen hülyét felvettek, csak legyen aki odamondogat. Kábé annyi valóságtartalma van a mondókájának, mintha arról beszélne, hogy az ég igazából rózsaszínű, de még dolgoznunk kell azon, hogy igazán jól látsszon ez. Az elszámoltatás őket is csúnyán érinteni fogja, erről az LMP és a jobbik gondoskodni fog szerintem... Mert pölö nem javítják meg a rendszert, hanem most ők lopnak többet.

Amióta ott virít a magyar parlamentben a felirat, hogy Lehet Más a Politika, azóta lehet tudni, hogy végre vannak akik nem a szájkaratéból készülnek, hanem felelős döntéseket hoznak, amikből az ország jövőképe is világosan kirajzolódik.

Kormányvédő Agyhalott Akciócsoport 2011.05.17. 13:33:07

Le kéne már szállni az országóvó Fideszről és el kellene fogadni a tényeket, hogy mindenért az elmútnyócév és Gyucsán a hibás!

hááááát 2011.05.17. 13:35:56

@pepin_nymburk: 98-02 között igazad van.Azon kivül, hogy Viktorék sokat költöttek egy kicsit, nagy gázt nem csináltak és baromira nem üres államkasszát adtak át, ahogy a szocik mondták.
Viszont azt a hibát elkövette, hogy beszólt Budapestnek az önk. választás után.
Emlékszünk arra amikor azt mondta : "Budapest rosszul választott".
-4 metró leállítás,- nem oda megy a Nemzeti színház, stb.
Ráadásul az infrakstrúktúra fejlesztés 4 éven keresztül majd hogy nem 0 volt.
Az arroganciája okozta a vesztét.
2010-ben már Budapest az ország motorja, ha neki jó akkor mindenkinek.Legtöbb szavazatot itt lehet nyerni vagy veszteni.

Attilajukkaja 2011.05.17. 13:36:16

@Kormányvédő Agyhalott Akciócsoport:

"mindenért az elmútnyócév és Gyucsán a hibás!"

Te tenyleg ennyire egyszeru vagy?

hollario 2011.05.17. 13:38:14

@Lopjunk Mi is Pénzt - Hát Persze (LMP-HP):

Hogy a te lekezelő stílusodat alkalmazzam:
Te kis hülye, ritka elkényeztetett, mindentől védett életed lehet, ha a Bokros-csonagnak sem a megszorító hatásait nem érezted meg, sem később a növekedést. Te beszélsz falusi kocsmákról? Idióta.

Dr. Cica75 2011.05.17. 13:38:18

@Attilajukkaja: Szerintem viccelt a kollega ur.

Zorgo 2011.05.17. 13:39:29

Tény,hogy az MSZP örökös bűne lesz,hogy hagyták gazdaságilag szétesni az országot, illetve a korrupciós ügyek is vissza hullottak a fejükre, na ezt lemosni már képtelenség.Ezúton is üzenem nekik,hogy sürgősen rakjátok ki a Ferit, mert olyan mint egy elszabadult sövényvágó, és csak kárt okoz.Volt ideje bizonyítani, de ennek már vége, láttuk,hogy még a jó ötletekből is mi lett a végén.
A Fidesz pedig szűkebbre vegye a saját fején a glóriát, mert "zemberek" nem érzik ezt az ámokfutást sikertörténetnek, bármennyire is próbálják így kommunikálni.Talán hihetetlen egy politikusnak, de az már kevés,hogy csak rezsire keresünk, és alapvető élelmiszerekre, és még ez sem jut sok embernek!Kevesebb ideológia,több értelmes törvény!

Bambulka 2011.05.17. 13:47:47

Gátlástalan önfényezés.

Attilajukkaja 2011.05.17. 13:51:03

@Cica75:

"Szerintem viccelt a kollega ur."

Ugy legyen :o)

nesze nektek két harmad... 2011.05.17. 13:56:08

@Kormányvédő Agyhalott Akciócsoport: ezen már nemcsak Magyarország, hanem már Európa is röhög...már rossz duma, vége a kampánynak:)

2011.05.17. 13:57:11

@commando: A Fidesz kéz-a-kézben szavazta meg a D-209, akarom mondani Medgyessyvel a 100 napos programot, a 13. havi nyugdíjat, elindította a gazdagoknak milliárdokat adó "lakástámogatási" programot 2003-ban, 4 év múlva ezt megfejelte a 14. havi nyugdíj ígéretével, mindent követelt és semmit nem engedett, ami pénzbe került. Úgyhogy legalább annyira felelősek az eladósodásban, mint a szocik és ráadásul még a pofájuk is nagy.

Ugyanez fog lejátszódni 3 év múlva, amikor beindul a pénzherdálás. Most mindent begyűjtenek, mint a kishörcsög, hogy lehessen mit osztogatni.

melmek 2011.05.17. 13:58:12

Az LMP nem igényel említést sem az igaz. Az "összefüggések" a Fidesz és az MSZP között pedig jobban látszanak mint kellene! Látod Kövér, ezt sok ember látja.

vivaNER 2011.05.17. 13:58:15

"a politikai ellenfeleink is elismerik, hogy az elmúlt húsz évben az a négy volt a legszebb."

Végül is, van ebben valami... abban a négy évben senki nem "gyújtotta fel" sem az országot, sem a TV-székházat, de még a Kossuth téren sem skandáltak a tűntetők...
Az első évben nem is igen találták a helyüket a kormány mögött :)

nesze nektek két harmad... 2011.05.17. 13:59:00

@commando: Látszik, hogy nem vagy benne a " szerveződésben" nem tudhatsz semmit:).....majd csak látsz a fejed mellett egy ismerős " szeretett" Fideszest elzúgni....rájössz hogy ELKEZDŐDÖTT.)

Zorgo 2011.05.17. 14:00:44

hja ja, vót egy grippen ügy is, mert ugye kellett ide nagyon a vadászgép, nos ezt azóta eltemették szépen a nagy pártok.Még sorolhatnánk...

Bankrator 2011.05.17. 14:00:55

Nem árt tudni hogy volt itt egy világválság is,ami olyan országokat is csöd közelbe jutatott,amelyeket nem az mszp irányitott.

nesze nektek két harmad... 2011.05.17. 14:01:54

@rockjano: mert a gazdagok akiket Gíró Szász és a Századvég propaganda iroda poli-toló-i meggyőztek, hogy hová fektessék a millióikat----:9
Na azoknak kell visszaadni-de azok meg a felső tizezer nem fogja tudni megvédeni a terror elhárítókkal együtt sem ezt a nemzeti szar bandát, ha jön a végső leszámolás:)

Kivlov 2011.05.17. 14:02:41

@Lastres:
fáj az igazság?
végre eltűnt az állibsi, kamurendszerváltó szadesz. erre visszaszivárog álnéven...

nesze nektek két harmad... 2011.05.17. 14:05:25

@Con Storm: a fasiszta csürhékkel 2006 ban naponta kik hakniztak a kossuth téren..és kik szólaltak fel és óbégattak...( akkor volt a három napo Vekker Viktor is)...na???? Hát a rohadék Magyarkodó, Nemzeti Fidesz Szar Banditák...nap mint nap ott hakniztak a csőcselékkel....

nesze nektek két harmad... 2011.05.17. 14:06:50

Vazze ez a csürhe és a Fidesz és a Fideszcsökevény KDMP,..-s magyarkodás még a Székelygulyást is megutáltatta velem , pedig szerettem:)

nesze nektek két harmad... 2011.05.17. 14:07:39

KDNP..vagy mi a faszom:) a Tömjén Zsóti tenyérbe mászó képével.....

nesze nektek két harmad... 2011.05.17. 14:09:40

Elérik hamarosan a Fidesz banditák, hogy két párt lesz. FIDESZ-és a Fidesz elleni Demokraták:)
és győz a nagyobb csoport.....

nesze nektek két harmad... 2011.05.17. 14:13:28

ORSZÁGROMBOLÓK A FIDESZ BANDITÁK.
Volt már ilyen hogy Kádár kijelentette: aki nincs velünk az ellenünk van.
Most meg a Fidesz Bandita kormány ámokfutása bebizonyította hogy a fidesz jelszava: AKI NINCS VELÜNK AZ NINCS.
Majd megmutatjuk nekik hogy a "Nincs"-ben benne van a "Van" Tehát a "nincs is van "( filozófiai meghatározás)....sőt a "nincs-ben több a VAN!!!!!!!
( ezt majd a seggükön érzik meg:)))))

2011.05.17. 14:13:29

@Transylvanianmixedgrill: Pedig nekik az volt. Csak a PPP révén milliárdokat nyúltak le...

Napkutya 2011.05.17. 14:14:02

"„vagyis, hogy legyen fizetése a tanároknak, az orvosoknak és ki tudjuk fizetni a nyugdíjat."

Basszus, srácok ez elmeorvosi eset!

Nyílt levél az Országgyűlés Elnökéhez:

Kedves László!

Ön szerint a tanárok, orvosok, nyugdíjasok most nyugodtak és elégedettek?

Lehet, hogy az ország, a választók zöme nem rendelkezik asztrofizikusi diplomával, DE ENNYIRE mi sem vagyunk hülyék! Legalább azzal tiszteljen meg, hogy körmönfontabb, ha már politikus a szakmája!

2011.05.17. 14:14:09

@nesze nektek két harmad...: A pártközpontban az nem magyarázták el, hogy tahóság csupa nagybetűvel ordibálni?

vivaNER 2011.05.17. 14:14:38

@nesze nektek két harmad...: "Na azoknak kell visszaadni-de azok meg a felső tizezer nem fogja tudni megvédeni a terror elhárítókkal együtt sem ezt a nemzeti ..."

Ugyan, egy évig még szorítják a zemberek nadrágszíját, utána megnyílik majd a pénzcsap, ahogy közeledik a választás.. ha elfogy a pénz, elindítják a nagy privatizációs szélben a milliárdosaink tulajdonába sodródott volt állami vagyon visszaállamosítását... Lesz miből nyögdíjat, orvost, tanárt, rendőrt, tűzoltót fizetni újra, lesz sör meg virsli osztás, oszt megnyerik a következő választást is.

rockjano 2011.05.17. 14:17:16

@nesze nektek két harmad...: A Heim Péter (századvég) azt mondta az ATV-n (mert komolyan csak ott szoktak beszélni) hogy azét hagyunk a gazdagoknál pénzt hogy a felvett hiteleiket vissza tudják fizetni és ezzel a bankokat is segítsék...

Ez így szép csak sajnos a nemcsak a gazdagok vettek fel hiteleket hanem egy rakás nagyon szegény ember is meg az önkormányzatok...

Attilajukkaja 2011.05.17. 14:18:25

@Kivlov:

"végre eltűnt az állibsi, kamurendszerváltó szadesz. erre visszaszivárog álnéven..."

A liberalis/szabadgondolkodas sohasem fog eltunni ebbol az orszagbol, mert az maga az orszag vesztet jelentene. A Nobel-dijasaink nagy resze ilyen gondolkodasu ember volt. Igaz, sokaknak el is kellett hagynia az orszagot. Mint ahogy mas, innovativ ember (Rubik Erno pl.) is erre kenyszerult a sok nemzeti-soviniszta alszenteskedo politikus miatt. Mindegy, melyik partba tartoztak. A kishituseg es a nagypofaju demagogia mindegyikre ervenyes volt.
Es ez igy megy, miota az eszemet tudom. Pedig nem ma szulettem!

dzsugasvili 2011.05.17. 14:19:48

Ez a figura a legdurvább keresztapa (Orbán után/mellett). Az össze helyi kiskirály, szakadár belsőellenzéki jobboldali szervezet és az MPP Erdélyben is csak azért létezik, mert ez a bajuszos szörnyeteg kiáll mellettük mindenkivel (és akár a józan ésszel) szemben is. És mivel övé az egyes számú párttagkönyv, ezt el is nézik neki. Még Orbánnal is szembemegy, ha kell. Gyurcsányhoz hasonlítható csak a destruktív hatása (azért nem Orbánhoz, mert a kétharmad birtokában ő meghaladja az említett kettőt).

2011.05.17. 14:20:06

@Attilajukkaja: A sohasem egy elég erős szó. Bánjunk vele óvatosan.

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.05.17. 14:26:21

A pofátlan szarházi szellenti ezt, akik teljesen ellehetetlenítik az ellenzéket, tönkreteszik a magyar népet, ők meg diktátor módon fényűznek.

Ne küld vissza a lajtsromozott konzultációs szart, mert figyelnek , semmit nem ér és meg sem nézik!

nesze nektek két harmad... 2011.05.17. 14:29:52

@dopp.man: meg a bilibe lóg a kezed és felébredsz.....:)

nesze nektek két harmad... 2011.05.17. 14:33:09

@zulu: A NAGY BETŰ HOZZÁD HASONLÓKNAK SZÓL, HOGY HA MÁR MÁST NEM TUDSZ SZÓLNI, LEGYEN OKOD HOZZÁSZÓLNI...LEGALÁBB MARHASÁGOT:)
( menj nyald tovább a kis "Nemzeti szaros"-nak a szaros seggét:)))

nesze nektek két harmad... 2011.05.17. 14:42:03

a rohadt Kövért eltüntették a főoldalról??????
Hányinger egy pofája van..azzal a vécékefe szőrpamaccsal:)

Matits Viktor · http://utkereso.eu 2011.05.17. 14:45:29

Nekem az a mentalitás szúrja a szemem, hogy aki nincs velem, az ellenem.

Evvel a gondolkodás jogát vitatja el. Azt kell gondolnom, amit ő, mert különben csak rosszul gondolhatom.

Van eszem, és merem használni. Az nem elfogadható érv a támogatás mellett, hogy a másik se csinálta jobban. Ez álszent mellébeszélés.

vivaNER 2011.05.17. 14:46:45

@nesze nektek két harmad...:
Nos, mi nem stimmelt? a visszaállamosítás, vagy az újrázás?
A "szegények" sokkal többen vannak, mint a "gazdagok", és mindegyik egy-egy szavazat. Sőt, még többen lesznek, sőt, egyre többen lesznek akiknek az idéző jel már extra.
Ha az ő zsebük kiürétése után benyújtják a számlát a privatizáción "megmilliárdosodottaknak" is, az igazságérzetük helyre billenne, mert megdöglött a szomszéd tehene -mit tehene.. csordái- :) is. Oszt ez így igazságos lenne, és lenne új Mátyás király :)
De ehhez előbb ki kell alakítani a kritikus tömegét az elégedetlen embereknek, ami így duplán jó. Mert befolyik a nagy zsebbe a zsé tőlük, és lesz honnan visszaadni nekik valamit, és már kicsivel is boldoggá tehetők lesznek...
Vagy rosszul látom a honi állapotokat?

Luie Lepke 2011.05.17. 14:47:39

@Lopjunk Mi is Pénzt - Hát Persze (LMP-HP): Már a neved is elárulja mekkora agyhalott vagy.
Szerintem húzd ki a nyelved Orbán seggéből, és gondolkodj kicsit. A válság neve nem magyar gazdasági válság, hanem világgazdasági válság. Érted? Nem Bokros és Gyurcsány tehet róla, hanem a kapitalizmus. Orbán 98 és 2002 között gazdaságilag szart csinált és hagyott maga mögött. Gyakorlatilag amit Bokros csinált érdemben, azt kúrta el. A Medgyesi meg szétosztotta a semmit. Eközben meg azzal volt mindenki elfoglalva, hogy jelentenie kellett az átkosban az elhárításnak mint abban az időben mindenkinek hasonló pozícióban. Ahelyett, hogy rávertek volna a kezére, hogy "Péter bazdmeg, mi politikusok ígérgetünk, de csak a választások előtt osztogatunk."
Nem kéne hisztizni. Gyurcsány egy orbitális farok, de a gazdasági válság nem az ő sara. Ettől függetlenül elkúrta, és mentsen tőle az isten, hogy visszajöjjön, de mindenről mégsem tehet.
Orbán most jó helyen van. Rekord sebességgel fogja bedönteni a kapitalizmust Európa ebben a szélső csücskében. Bár addigra az EU-ból is kibasznak minket, aminek gondolom a hozzád hasonló agyhalottak tapsolni fognak.
Tartok tőle, hogy az ország egyetlen esélye, hogy utána nem az oroszok fognak megszállni minket, de félek, rajtuk kívűl akkor már senkit nem fogunk érdekelni.

genyamagyar 2011.05.17. 14:59:32

@Luie Lepke: "Tartok tőle, hogy az ország egyetlen esélye, hogy utána nem az oroszok fognak megszállni minket"

Pedig ők legalább rendet tennének...

Alikam 2011.05.17. 15:32:40

Itt az a baj, hogy sem az LMP-nek, sem a Jobbiknak nincs is tere arra, hogy bármit is tegyen. Kétharmaddal a Fidesz az csinál amit akar és azt enged, amit akar. Úgyhogy ez már önmagában egy sommás, olyan Kövér-féle marhaság.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.17. 15:36:38

@nesze nektek két harmad...:

A 2006-os antifasiszta szélsőjobboldal ellenes neonáci magyargyűlölők és magyart üldözők elleni megmozdulásnak nem sok köze a FIDESZ-nek...

Azt hitték, hogy ez a reaktív tömeg, majd most őket fogja támogatni... azt hiszem tévedtek...

Ha továbbra is magyarellenes törvényeket és megmozdulásokat látnak a FIIDESZ felől az emberek, szerintem már a Szeptembert nem fogják kihúzni...

vivaNER 2011.05.17. 15:44:47

@Con Storm: Miért? Mi lesz szeptemberben? Tudsz valamit?
süti beállítások módosítása